۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۸۶۶۶
مهر؛ ماه بهار تعلیم و تربیت

قطار آموزش کلاس اولی ها به سمت آینده حرکت کرد

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مهر، ماه بهار تعلیم و تربیت است، مهرماهی که غنچه های علم و دانش در وجود پاک و بی الایش شکوفه می زنند و مسیر رشد و تعالی را طی می کند.
قطار آموزش کلاس اولی ها به سمت آینده حرکت کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم جشن شکوفه ها اظهار کرد: در ایامی هستیم که قلب های ما دغدار شهدا کربلاست و دل ما در روز شکوفایی مدرسه با دل اسرا کربلا پیوند خورده  و این فرصتی است تا بتوانیم از سیره اهل بیت ، امام حسین(ع) و یارنش درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما به رشادت های کربلا، راه شهدا و شهدا کربلا رقم خورده است تصریح کرد: چند سالی است که بهار تعلیم و تربیت را با چنین روزهایی شروع میکنیم.

قائد امینی خاطر نشان کرد: مهر، ماه بهار تعلیم و تربیت است مهرماهی که غنچه های علم و دانش در وجود پاک و بی الایش شکوفه می زنند و مسیر رشد و تعالی را طی می کند.

وی بیان داشت: سال گذشته نگرانی ها از ویروس کرونا اجازه نداد مثل سال های قبل  روز شکوفه ها را داشته باشیم که با تلاش های ارزنده ای که شکل گرفت خدا را شاکریم که امروز توانستیم دانش اموزان را به خانه دوم خودشان دعوت کنیم.

وی اضافه کرد: برای اینکه امروز را به عنوان روز به یادماندی رقم بزنیم خیلی تلاش صورت گرفته و از همه کسانی که در این جریان کمک کردند تشکرویژه دارم.

قائد امینی با اذعان بر اینکه امسال باید مدارس با تمامی پروتکل های بهداشتی که وزارت بهداشت مد نظر دارد بازگشایی شود و اجازه ندهیم مدرسه بدون دانش آموز باشد چرا که مدرسه با دانش اموز معنا پیدا می کند.

وی تشریح کرد: 21 هزاردانش اموز در پایه اول دبستان در یک هزارو 31 مدرسه در روز شکوفه ها در خدمت ان ها هستیم و اولین شروع برای یادگیری در ان را قدم بزنند، داشته باشیم.

قائد امینی یادآور شد: برای اولیا طی 20 ماه گذشته  روزهای سختی رقم خورد ، اما امسال به همت همکاران اقدامات خوبی شکل گرفته تا کار آن ها آسان تر شود.

وی بیان داشت: دانش آموزان می توانند از فضای مجازی به عنوان یک منبع کمک درسی استفاده کنند، اما باید اولیا و دانش اموزان راه درست و صحیح از فضای مجازی را یاد بگیرند.

قائد امینی اظهار کرد: شبکه آموزش در ساعات مشخصی برنامه های بسیار خوبی دارد که اولیا می توانند از این شبکه ها استفاده کنند.

وی  با بیان اینکه امسال 70 آیتم در شبکه های آموزشی مد نظر قرار دارد گفت:  امید است بتوانیم با همکاری و همراهی اول ابان ماه حضور دانش اموزان را داشته باشیم .

قائد امینی در پایان با تاکید بر اینکه همکاران ، اولیا، دانش آموزان ، رانندگان سرویس و ..  حتما بحث واکسیناسیون را مد نظر قرار دهند و نسبت به آن اقدام کنند ،تا بتوانیم زمینه سلامت دانش اموزان را فراهم کنیم گفت: همه باهم همکاری و همدلی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۳:۵۱

23 Sep 2021