۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۸۶۴۹
فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ خبر داد:

برگزاری بیش از 70برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای احیای فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و گفت: 70 عنوان برنامه محوری در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.
برگزاری بیش از 70برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز ؛ با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس و اهمیت بزرگداشت آن جلسه  برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در راستای توجیه نظارت ستادی و همفکری و مشورت در راستای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

سرهنگ عزیز موسایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ  هفته دفاع مقدس را فرصتی برای احیای فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و گفت: 70 عنوان برنامه محوری در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.
 
 وی تصریح کرد: با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس و اهمیت بزرگداشت آن جلسه  برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در راستای توجیه نظارت ستادی و همفکری و مشورت در راستای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

 موسایی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای احیای فرهنگ ایثار و مقاومت است  و 70عنوان برنامه محوری در طول هفته دفاع مقدس در سطح محلات و اقشار شهرستان کوهرنگ  برگزار می‌شود.
 
فرمانده  سپاه ناحیه کوهرنگ ادامه داد: امیدواریم با برپایی هر چه باشکوه‌تر سلسله برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس بتوانیم ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و تجدید میثاق با فرماندهی معظم کل قوا، راه و سیره نورانی شهدای گرانقدرمان را پاس بداریم.
 
وی افزود: بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در واقع گرامیداشت بیش از ۴۰ سال ایثار، ازخودگذشتگی، جانفشانی و صبر ملت بزرگ ایران است. بزرگداشت بیش از ۴۰ سال مقاومت و پیروزی و عبور باعزت مردم از بحران‌ها و موانع مختلفی است، که استکبار جهانی و دشمنان اسلام با خیال خام خود سر راه ملت ما قرار دادند.
 
 موسایی با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا، عطر افشانی مزار شهدا و صبحگاه مشترک در طول هفته دفاع مقدس برگزار می گردد، گفت: شرکت منسجم بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و  نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برگزاری یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ از جمله برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۴۷:۳۸

21 Sep 2021