۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۸۶۴۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس /

۱۵۰ عنوان برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان برگزار می شود

سرهنگ پاسدار «عباس رحيمي» فرمانده سپاه ناحيه لردگان عنوان کرد: سپاه ناحيه لردگان با برنامه ريزي هاي لازم، برگزاري 150 عنوان برنامه را براي پايگاه هاي مقاومت پيش بيني کرده است .
۱۵۰ عنوان برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان برگزار می شود
به گزارش  جهانبین نیوز ؛ فرمانده سپاه ناحيه لردگان ضمن تسليت ايام محرم و صفر و گراميداشت هفته دفاع مقدس ، دفاع مقدس را نماد واقعي پيروزي ايمان بر کفر دانست و گفت: در دوران حمله عراق به ايران ابرقدرت ها با امکانات نظامي پيشرفته اين کشور را حمايت کردند ولي همگان شاهد بودند که رزمندگان اسلام با دست خالي و با قدرت ايمان به خدا و الگو گيري از سيد الشهدا قدرت واقعي اسلام را به نمايش گذاشتند.

سرهنگ پاسدار عباس رحيمي، گراميداشت هفته دفاع مقدس را حفظ رشادت هاي رزمندگان بيان کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس فداکاري هاي فرزندان اين آب و خاک بازگو مي شود و نسل جوان با آن رشادت ها و ايمان به خدا بيشتر آشنا مي شوند.

رحيمي ادامه داد: به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، در سپاه ناحيه، حوزه هاي مقاومت و پايگاه هاي بسيج بيش از 150 برنامه با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي برگزار مي شود.

وي سرکشي از خانواده شهدا و رزمندگان، برگزاري يادواره هاي شهدا، مسابقات ورزشي، مسابقات فرهنگي، رژه موتوري، رزمايش دسته اي پايگاه هاي بسيج، غبار روبي گلزار شهدا، حضور بسيج جامعه پزشکي در مناطق محروم، نشست هاي بصيرتي و روشنگري و... را از مهمترين برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان بيان کرد.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۵۱:۱۴

22 Sep 2021