۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۸۶۴۰
فرماندار شهرستان لردگان:

عمليات جابجايي روستاي سيد محمد لردگان تا دوماه آینده آغاز مي شود

رضا بابامیری گفت: تمام روستاهايي که در معرض خطر هستند جهت تصميم‌گيري و انجام کارهاي مطالعاتي به مديريت بحران استان و بنيادمسکن انقلاب اسلامي فرستاده شده است، لذا انتظار داريم در کمترين فرصت زمان نسبت به اجراي طرح جابجايي اين روستاها اقدام شود.
عمليات جابجايي روستاي سيد محمد لردگان تا دوماه آینده آغاز مي شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ با حضور رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان و فرشيد رياحي مدير کل بنياد مسکن استان و معاون عمراني فرمانداري و رئيس بنياد مسکن لردگان جلسه بررسي نهايي جابجايي روستاي سيد محمد از توابع بخش منج و همچنين طرحهاي هادي روستايي شهرستان لردگان مورد بررسي قرار گرفت .

رضا بابامیری فرماندار شهرستان لردگان گفت: تمام روستاهايي که در معرض خطر هستند جهت تصميم‌گيري و انجام کارهاي مطالعاتي به مديريت بحران استان و بنيادمسکن انقلاب اسلامي فرستاده شده است و با توجه به اينکه مدتهاست بحث جابجايي روستاي سيد محمد مطرح است و هنوز اقدام عملي صورت نگرفته و هر روز شاهد حضور مردم و شوراهاي اسلامي و دهيار اين روستا به فرمانداري وبنياد مسکن هستيم لذا انتظار داريم در کمترين فرصت زمان نسبت به اجراي طرح جابجايي اين روستا ها اقدام شود. 

در ادامه فرشید ریاحی  مدير کل بنياد مسکن استان گفت: بر اساس مطالعات ميداني که انجام شد و مطالعات مصوبي که شکل گرفته ان شا الله تا دو ماهه آينده با تملک زمين و تامين اعتبار لازم عمليات اجرايي سايت روستاي سيد محمد آغاز خواهد شد و بتوانيم با ابلاغ تسهيلات مناسب بحث جابجايي مردم  از روستاي قديم که در معرض خطر قرار دارند به سايت جديد عملياتي بکنيم.

به گزارش سلام لردگان؛ روستاي سيدمحمد از توابع شهرستان لردگان جزو روستاهاي در معرض خطر در سيل، زلزله و رانش زمين است و براي اولين‌بار در سال 1395 دچار سيل شد که در اين حادثه چهار خانم غرق‌ شدند.

انتهاي پيام/ 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۴:۵۸

21 Sep 2021