۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۴۸۶۲۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری :

همدلی ها ادامه دارد/ جمع آوری ۲۸۰ میلیارد کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری گفت: از ابتدای کرونا تا کنون ۲۸۰ میلیارد تومان کمک های مومنانه در چهارمحال و بختیاری جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.
همدلی ها ادامه دارد/ جمع آوری ۲۸۰ میلیارد کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری در حاشیه جلسه هماهنگی رزمایش مواسات افزود: قرارگاه مواسات و کمک مومنانه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس در راستای جذب و کمک به نیازمندان با ریاست نماینده ولی فقیه در استان بنا دارد تا با همکاری و همراهی همه نهاد های خدمتی و به دبیری سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در روز 31 شهریور ماه همزمان با برگزاری رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح ،رزمایش همدلی و کمک مومنانه را آغاز کند.

وی افزود:تا کنون در استان بیش از 280 میلیارد تومان کمک های مومنانه جمع آوری شده و در بین نیاز مندان توزیع گردید،این کمک ها شامل خدمات متعددی همچون معیشتی ،بهداشتی ،جهیزیه و بخشش اجاره اماکن به صورت نقدی یا کارت هدیه توسط نهاد های حمایتی و مجموعه سپاه انجام شد.

اکبری عنوان کرد:کمیته امداد ،بهزیستی ،هلال احمر،سازمان تبلیغات ،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) همراهی بسیار ارزشمند در تمامی برنامه و مناسبت های مختلف داشته اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان اضافه کرد: تاکنون بیش از 20 رزمایش متمرکز در سطح استان چهارمحال و بختیاری توسط سپاه و  نهاد های مختلف برگزار شده است.
 
اکبری با اشاره به رژه 31 شهریور ماه سال گذشته که بدلیل بیماری کرونا بصورت خودرویی و موتوری برگزار گردید اضافه کرد: به مناسبت ایام دفاع مقدس و ایام اربعین که نمادی از نبرد عاشورایی و نبرد علوی بود امسال نیز با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان رژه 31 شهریور ماه که نماد اقتدار نیروهای مسلح است با رزمایش مواسات و کمک مومنانه تلفیق و  اجرا می شود.

وی ابراز کرد: تلاش ما و دوستان مجموعه سپاه در این رزمایش جمع آوری بیش از 3000 بسته معیشتی است که در بین شهرستان های ده گانه و ناحیه عشایری تقسیم می شود.

اکبری توضیح داد : بسته های معیشتی جمع آوری شده در روز 31 شهریور ماه و قبل از تقسیم در شهرستان ها به صورت نمادین و همراه با تجهیزات نظامی رژه خواهند رفت.

علی محمد اکبری رژه 31 شهریورماه را نماد همدلی دانست و عنوان کرد: از کلیه نهاد ها ائم از هلال احمر،کمیته امداد،سازمان تبلیغات ،اداره اوقاف و دیگر مجموعه های استان تقاضا داریم که در صورت امکان در رزمایش همدلی و مومنانه امسال که بهمراه رژه 31 شهریور ماه انجام می گیرد ، شرکت کنند.

وی افزود: در این اواخر مراجعات به دفتر نماینده ولی فقیه و سپاه در استان کم شده است و این نشانه آن است که تلاش تمامی دستگاه ها در استان در راستای کمک به نیازمندان به طور چشمگیری افزایش داشته و این باعث افتخار  استان چهارمحال و بختیاری است.

اکبری افزود: طبق بررسی های صورت گرفته کمتر استانی در کشور چنین برنامه ای را دارد ، این کوچکترین کاری است که می تواند جلوه ای از ایثارگری های دوران دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/۱۰۳۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۲۳:۰۱:۳۰

19 Sep 2021