۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۸۶۱۵
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد خبر داد

اجرای بیش از 40 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد گفت: بیش از ۴۰ برنامه محوری فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس سال 1400 برگزار می‌شود.
اجرای بیش از 40 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس
اردشیر جان‌نثار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بیش از ۴۰ برنامه  محوری فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس سال 1400 برگزار می‌شود.

وی افزود: از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس طرح سراسری انتقال خون توسط هیات‌های ورزشی و هیات پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری در ۳۱ شهریورماه، همایش و رژه دوچرخه‌سواران و غبارروبی گلستان شهدا در یکم مهرماه و صعود به قلل مرتفع توسط ورزشکاران هیات کوهنوردی شهرستان در روز دوم مهرماه اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد گفت: تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، ورزشکار و کارمند ایثارگر و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و 10 هیات برتر در حوزه فرهنگی و ورزشی در روز ۳ مهر، تجمع عظیم عزاداران حسینی توسط هیات رزمی فرخ شهر در زمین چمن فرخشهر در روز ۴ مهرماه ، کوه‌پیمایی خانوادگی توسط هیات کوهنوردی و هیات همگانی شهرستان در روز ۶ مهرماه و برگزاری مسابقات دارت ویژه خانواده‌های ایثارگران و دانشجویان بسیجی در روز ۷ مهرماه نیز از دیگر برنامه‌های مربوط به هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری است.

جان‌نثار ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به‌صورت حضوری و در فضای مجازی توسط هیات‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و بخش‌های تابعه و بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد از دیگر برنامه‌های ارائه شده این شهرستان است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۱:۵۵

19 Sep 2021