۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۸۶۱۳
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

افت تحصیلی اثر منفی آموزش های مجازی/ بیشتر مدارس چهارمحال و بختیاری مهرماه دایر می شوند

فرحناز قائد امینی گفت: عدم حضور دانش آموزان در مدارس آسیب های زیادی در پی داشته که کمترین آن افت تحصیلی دانش آموزان است.
افت تحصیلی اثر منفی آموزش های مجازی/ بیشتر مدارس چهارمحال و بختیاری مهرماه دایر می شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: عدم حضور دانش آموزان در مدارس آسیب های زیادی در پی داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه همه سعی ما بر این است که همه شرایط لازم برای ورود دانش آموزان به مدارس محیا شود تصریح کرد: نگاه ما بر این است که نمیتوانیم یک برنامه یکنواخت برای کل مدارس رقم بزنیم.
 
قائد امینی با تاکید بر اینکه واکسینه شدن معلمان در دستور کار قرار گرفت بیان داشت: ۸۲ درصد معلمان دز اول واکسن را تزریق کردند، تعداد زیادی از فرهنگیان در انتخابات واکسینه شدند، تعدادی در مراکز خاص و می توان گفت نزدیک به ۱۰۰ درصد معلمان ما واکسینه شده اند.
 
وی خاطر نشان کرد: در اویل سال تحصیلی جدید برنامه بر این است که دانش اموزان ۱۲ سال به بالا واکسینه شوند اما هنوز این امر قطعی نیست اما در تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی پروتکل های صفر_شش باید مد نظر قرار گیرد.
 
قائد امینی گفت: قبل از واکسینه شدن فضای کلاس هرچقدر باشد باید ۲/۲۵ س به هر دانش آموز اختصاص داده شود، باید فاصله از چهارجهت ۱/۵ متر باشد .
 
وی با بیان اینکه تمامی مسائل بهداشتی در مدارس باید رعایت شود گفت: از اویل مهرماه بسیاری از مدارس ما حضوری است .
 
قائد امینی با اشاره به اینکه مدارس کم جمعیت ما مشکلی برای بازگشایی ندارند گفت: در مدارس پر جمعیت برای حضور دانش آموزان باید برنامه ریزی جامع و کاملی داشت و کم کم به سمتی باید حرکت کنیم که تا آبان ماه مدارس بازگشایی شود.
 
وی در خصوص تعداد معلمان در این استان گفت:  در چهارمحال و بختیاری یک هزار و ۸۹۰ معلم کم داریم اما با برنامه ریزی های انجام شده اول مهر هیچ مشکلی که دانش اموزان ما بدون معلم باشند را نداریم.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۵۶:۱۴

19 Sep 2021