۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۸۶۰۸
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

آب و هوای شهر هفشجان بعد از انتشار گاز کلر کاملاً سالم است

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعات بامدادی امروز، مجدداً با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شهرکرد و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری بررسی‌های لازم از محل انجام شد و خوشبختانه آب سالم بود و هوا هم مشکلی نداشت.
آب و هوای شهر هفشجان بعد از انتشار گاز کلر کاملاً سالم است
فرشاد متقی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یک سارق کپسول کلر را از محل مخزن تأمین آب شهر هفشجان به سرقت برد و به دنبال آن بر اثر حادثه‌ای که ایجاد شد گاز کلر آزاد شد.

وی افزود: دزدیدن کپسول کلر و دستگیری سارق از سوی حراست شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انتشار گاز کلر در شهر هفشجان موضوع خطرناکی نبوده و نیازی هم به تخلیه منازل از سوی مردم شهر احساس نشد.

متقی عنوان کرد: در ساعات بامدادی امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شهرکرد و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مجدداً بررسی از محل انجام شد و خوشبختانه آب سالم بود و هوا هم مشکلی نداشت.

وی تأکید کرد: گاز کلر سنگین است به همین دلیل در همان محل مخزن آب شرب بیرون از شهر هفشجان مانده و جابه‌جا نشده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بو کلر در بعضی از منازل نزدیک به محل مخزن آب احساس شد، همچنین انتشار این گاز باعث ایجاد حساسیت و مسمومیت‌های جزئی شده، این موضوع با حضور کارشناسان مرکز بهداشت سریعاً تحت کنترل قرار گرفته است.

متقی اضافه کرد: کلرزنی آب شرب همیشه خارج از محدوده شهری و در محل مخازن تأمین آب صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۶:۴۸

18 Sep 2021