۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۸۵۸۶
یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

FATF استعداد های گونان را در حوزه های مختلف از بین می برد

احمدرضا بسیج گفت:کسانی که با صهیونیسم جهانی و پروتکل های 24 گانه آنها آشنایی داشته باشند می دانند بحث FATF و مسائل دیگر فرا منطقه ای در واقع بسیاری از ارزشها و استعداد های گونان را در حوزه های مختلف از بین می برد.
FATF استعداد های گونان را در حوزه های مختلف از بین می برد
 احمدرضا بسیج کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در خصوص تاثیر FATF بر واردات واکسن کرونا گفت: FATF  را اگر بخواهیم به زبان ساده بیان کنیم یکی از برنامه هاییست که نظام صهیونیستی و استکباری برای در کنترل قرار دادن کشور های جهان انجام داد که به زبان مدرن و امروز آنها را استعمار کند.

وی بیان کرد: زمانی استعمار کشور ها توسط حمله نظامی و هجوم نظامی اتفاق می افتاد و امروزه تحت عنوان قوانین و قرارداد ها می باشد که اصولا به آن استعمار فرا نوین می گویند.

وی افزود:کسانی که با صهیونیسم جهانی و پروتکل های 24 گانه آنها آشنایی داشته باشند می دانند بحث FATF و مسائل دیگر فرا منطقه ای در واقع بسیاری از ارزشها و استعداد های گونان را در حوزه های مختلف از بین می برد.

بسیج عنوان کرد:  FATF  در مورد پولشویی 40 توصیه  و یا در مورد تامین مالی تروریسم 9 توصیه دارد ،وقتی شما نگاه کنید می بیند که بحث خوبی است و باید با تروریسم و پولشویی مبارزه کرد اما در تعریف جای دیگری معنای تروریسم یعنی کسی که منافع آمریکا را به خطر بیندازد پس در واقع ما باید با دست خودمان خودمان را محدود کنیم.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی استان تصریح کرد : در سند 2030 نیز همین روال وجود دارد که ما فرضا نباید به کودکان مسائل جنگی و نظامی را بگوییم زیرا روحیه لطیفی دارند ، این چیز خوبی است ولی وقتی تعریف سازمان یونسکو را از کودک بخوانیم متوجه می شویم که منظور از کودک تا 18 سالگی است،یعنی مفهوم این است که تا 18 سالگی حق هیچگونه صحبتی از دفاع و شهید و ... نباید در کوچه ها و خیابان ها به میان آورد.

وی ورود واکسن را نا کارآمدی FATF  دانست و گفت: این مسئله متاسفانه در دولت قبل بهانه ای شده بود تا به هر نحوی توسط کسانی که شاید نفوذی بودن یا جاهل بودن و پشت پرده مسئله را نمی دیدند بگویند چون ما FATF را امضا نکرده ایم به ما واکسن فروخته نمی شود.

بسیج اشاره کرد: دیدیم که در دولت جدید در عرض 2 هفته به اندازه دوسال این آقایون واکسن وارد کشور شد و هیچ ربطی همک به FATF نداشت،یعنی کافی بود تا رئیس جمهور ایران به رئیس جمهور کشورهای چین،روسیه و هند تلفن میزد تا ببینم واکسن به کشور سرازیر می شد اما این آقایانی که زبان دنیا را بلد بودند بلد نبودن تلفن بزنند.

وی در پایان گفت: خوشبینانه ترین حالت دولت قبل در قبال این مسئله این بود که واقعا بلد نبودند و در بد بینانه ترین حالت آن می خواستند مردم را در قالب FATF تحت فشار بگذارند تا اعتراضشان را به رهبر انجام دهند و ایراد را بر سر رهبری بیندازند.

انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۴:۵۵

15 Sep 2021