۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۴۸۵۸۳

رکورد شکنی تزریق واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: در شبانه روز گذشته رکورد تزریق واکسن کرونا در استان با انجام حدود ۲۰ هزار تزریق شکسته شد.
رکورد شکنی تزریق واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید شیرانی با اشاره به تداوم روند نزولی شیب منحنی شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری به تشریح آخرین وضعیت شیوع این بیماری در بیست و دومین روز از شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در استان پرداخت و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۲۴۱ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

به گفته وی، طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۷۱ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۴۷ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

 شیرانی افزود: هم اکنون ۴۹۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۱۶ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی با ابراز تاسف از اینکه، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را ۱۴۸۵ نفر اعلام کرد.

به گفته دکتر شیرانی، هم اکنون ۵۷ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون شهرستان‌های سامان، فارسان و کوهرنگ به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت نارنجی، وضعیت شهرستان خانمیرزا زرد و وضعیت سایر شهرستان ها همچنان قرمز است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۹:۲۹

15 Sep 2021