۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۸۵۷۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ریشه بسیاری از مشکلات جامعه در مسائل فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه با بسیاری از مشکلات مواجه است که بخش عمده‌ای از این مشکلات با مسائل فرهنگی قابل حل و فصل است، بسیاری از گره‌ها با امور فرهنگی باز می‌شود و انجام نیمی از امور فرهنگی نیز بر عهده بانوان جامعه است.
ریشه بسیاری از مشکلات جامعه در مسائل فرهنگی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معرفی مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران استان؛ اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت عظیم و درعین‌حال یک ضرورت مهم برای جامعه است.

وی افزود: جامعه با بسیاری از مشکلات مواجه است که بخش عمده‌ای از این مشکلات با مسائل فرهنگی قابل حل و فصل است، بسیاری از گره‌ها با امور فرهنگی باز می‌شود و انجام نیمی از امور فرهنگی نیز بر عهده بانوان جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر بانوان به‌صورت کاربردی وارد جامعه شوند بدین معنا است که نیمی از مشکلات رفع شده است، به همین دلیل هر مقدار کار و سرمایه‌گذاری در این حوزه شود، باز هم کم است.

نکونام عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌های علمیه، ارگان‌های فرهنگی باید پای‌کار باشند تا حوزه‌های علمیه چه برادران و چه خواهران اثرگذار و مؤثر باشند.

وی خاطرنشان کرد: امید به آینده حوزه‌های علمیه در چهارمحال و بختیاری بسیار است و در این راه مشکلات کم نیست، همکاری در مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران بهتر است و این ظرفیت بسیار مناسبی برای ادامه راه این حوزه‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسئله مراکز تخصصی بسیار مهم است، اینکه سطوح حوزه افزایش پیدا کند بسیار خوب است اما اینکه مراکز تخصصی افزایش پیدا کند یعنی نیروی کاربردی متناسب با مشکلات جامعه تربیت شود.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۴:۱۴

13 Sep 2021