۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۸۵۳۳
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد خبر داد

دستگيری سارق، کشف ۶ دستگاه ماينر غیرمجاز و ۷۳ گرم موادمخدر در شهرکرد

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: با هوشیاری ماموران یگان امداد شهرستان شهرکرد، یک سارق دستگیر و ۶ دستگاه ماينر غیرمجاز و ۷۳ گرم موادمخدر کشف شد.
دستگيری سارق، کشف ۶ دستگاه ماينر غیرمجاز و ۷۳ گرم موادمخدر در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ كوروش بهرامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار کرد: بامداد امروز مامورين يگان امداد شهرستان شهرکرد در حين گشت زني در محدوده سه راهي خوزستان يک دستگاه خودرو پژو پارس سفيد با پلاک مخدوش مشاهده کردند در حالی که راننده خودرو با حالتی مضطرب و با صحبت‌های ضد و نقيض شک ماموران را برانگیخت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی خودرو را متوقف کردند و به بررسی وضعیت پرداختند که در همين حين دو همدست راننده به خودرو نزديک شدند ولی به محض مشاهده مامورين، دو کيسه‌ای را که در دست داشتند روي زمين پرت کرده و با استفاده از تاریکی هوا، از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: در بررسي محتوای کيسه‌ها چهار دستگاه ماينر غیرمجاز کشف شد و در ادامه راننده پژو پارس اعتراف کرد که آن دو نفر همدستان وی بوده و این ماينرها را از یک فروشگاه در همان محدوده سرقت کرده‌اند.

وی ادامه داد: متهم به همراه خودرو و اموال مسروقه جهت سير مراحل قانونی تحويل کلانتری ۱۵ فرخشهر شد و پس از هماهنگی قضائی عوامل یگان امداد به همراه عوامل کلانتری به همان فروشگاه اعزام و در بازرسی از محل، دو دستگاه ماينر قاچاق ديگر به همراه مقدار تقريبی ۷۳ گرم سوخته ترياک کشف کردند.

بهرامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی شد، خاطرنشان کرد: دستگیری متصدی فروشگاه و همدستان سارق در دستور کار پلیس شهرکرد قرار دارد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۳:۵۸

9 Sep 2021