۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۸۵۳۲
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

تجلیل از 20 دستگاه برتر اداری و دخیل در مبارزه با کرونا در جشنواره شهید رجایی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع امسال از 20 دستگاه اداری، قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی در چهارمحال و بختیاری به دلیل عملکرد یک ساله آن‌ها تجلیل شد.
تجلیل از 20 دستگاه برتر اداری و دخیل در مبارزه با کرونا در جشنواره شهید رجایی
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال 1400 ( ارزیابی عملکرد سال 1399) دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: در طرح شهید رجایی دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و باید دقت کنیم مراسم امروز برای تجلیل از دستگاه برتر است نه مدیر برتر، انتخاب مدیر نمونه متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه حدود 62 دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری شامل طرح شهید رجایی می‌شوند که 52 دستگاه فرم‌های خودارزیابی را تکمیل کردند و 14 دستگاه براساس شاخص‌های ارزیابی به عنوان برتر انتخاب شدند، افزود: برخی از دستگاه‌هایی اجرایی خود را در معرض ارزیابی قرار نمی‌دهند که باید این روند اصلاح شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرمانداری‌ها به صورت مجزا توسط وزارت کشور بررسی و فرمانداری برتر انتخاب می‌شود که سه فرمانداری شهرکرد، بروجن و فارسان به عنوان فرمانداری‌های برتر از سوی وزارت کشور انتخاب شدند.

عباسی عنوان کرد: امسال با یک بحران بزرگی به نام کرونا مواجه بویدم برخی از دستگاه‌های اجرایی و بعضی نهادها همچون نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی در فرایند ارزیابی نیستند اما آن‌ها در بحران‌ها همواره در کنار دیگر مسؤولان استانی قرار دارند، لذا در این آیین از این دستگاه‌ها و همچنین رئیس اتاق اصناف شهرکرد به نمایندگی از بازاریان تجلیل شد.

وی تاکید کرد: در مجموع امسال از 20 دستگاه اداری، قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی در چهارمحال و بختیاری به دلیل عملکرد یک ساله آن‌ها تجلیل شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بسیج و سپاه در مقابله با بیماری کرونا و همچنین اجرای طرح مواسات همکاری بسیاری داشتند که از فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) به نیابت از آن‌ها تجلیل می‌شود، همچنین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز به نمایندگی از پزشکان و پرستارانی که در ایام شیوع کرونا زحمات بسیاری کشیدند مورد تشویق قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۷:۰۰

9 Sep 2021