۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۸۵۳۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

دستگاه‌های برتر اجرایی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری از معرفی دستگاه‌های برتر اجرایی در قالب بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال 1400 خبر داد.
دستگاه‌های برتر اجرایی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی شهریار پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال 1400 ( ارزیابی عملکرد سال 1399) دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: این جشنواره همه‌ساله هم‌زمان با هفته دولت برگزار می‌شود.

وی افزود: اهدافی که در جشنواره شهید رجایی دنبال می‌شود ترویج فرهنگ کار گروهی، شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، آگاهی مردم از عملکرد و وظایف دستگاه‌های اجرایی و... است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جشنواره شهید رجایی از سال 93 رسماً در این استان آغاز شد، ادامه داد: هدف از این امر تحقق اهداف برنامه‌های اداری بود که در این استان حاصل شد.

شهریار پور گفت: تغییرات متوسط رشد شاخص‌های چهارمحال و بختیاری 5.3 درصد رشد داشت، همچنین این استان در شاخص‌های عمومی رشد 7.6 درصد و در شاخص‌های اختصاصی رشدی معادل 3.64 درصد را ثبت کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: عدم شرکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان در ارزیابی عملکردها ازجمله کاستی‌های جشنواره امسال بود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برتر چهارمحال و بختیاری با مجموعه کار فرایندی مشخص شدند، خاطرنشان کرد: در مرحله اول برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی، بارگذاری مستندات توسط دستگاه‌ها صورت گرفت.

شهریار پور یادآور شد: بعدازاین مرحله فرآیند خودارزیابی توسط دستگاه‌ اجرایی و همچنین دستگاه‌های ملی و وزارتخانه صورت گرفت و بعدازآن امتیازات و مستندات برای کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارسال شد.

وی بیان کرد: در مرحله بعدی دسترسی به کارشناسان دستگاه‌های اجرایی داده شد تا از نمره و چگونگی اختصاص آن به دستگاه خود با خبر شوند و اگر اعتراضی دارند به ثبت برسانند و درنهایت نیز بعد از بررسی اعتراض دستگاه‌ها نمره نهایی اختصاص داده می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ارزیابی در دو شاخص عمومی با 1000 امتیاز و شاخص اختصاصی آن هم با 1000 امتیاز انجام می‌شود، ارزیابی امسال دستگاه‌های اجرایی در پنج گروه دستگاه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، تولیدی و خدماتی، زیرساختی و زیربنایی، سلامت و رفاه اجتماعی و عمومی و قضایی صورت گرفت.

شهریار پور تصریح کرد: امسال 52 دستگاه از بین 62 دستگاه اجرایی که مستندات خود را بارگذاری کردند انتخاب شدند، 10 دستگاه نیز نتوانستند مستندات خود را بارگذاری کنند و درنهایت 14 دستگاه انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: ارزیابی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها بر عهده وزارت کشور بود که در همین راستا سه فرمانداری شهرکرد، بروجن و فارسان توانستند امتیاز عالی را کسب کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در جشنواره شهید رجایی سال 1400 درمجموع امتیازات ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و حفاظت محیط‌زیست و مدیریت درمان تأمین اجتماعی موفق به کسب مقام شدند.

شهریار پور گفت: شرکت توزیع نیروی برق در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی حائز کسب رتبه شدند.

وی با اشاره به اینکه در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری  حائز کسب مقام اول شد، افزود: اداره کل منابع طبیعی در گروه عمومی و قضایی و اداره کل بیمه سلامت نیز در گروه سلامت و رفاه اجتماعی اول شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: درمجموع امتیازات عمومی اداره کل جهاد کشاورزی و اداره کل پزشکی قانونی موفق به کسب مقام برتر شدند.

شهریار پور عنوان کرد: در دستگاه برتر در اقدام برجسته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و اداره کل آموزش و پرورش رتبه برتر را کسب کردند، همچنین دو اداره کل ثبت‌احوال و انتقال خون نیز دستگاه‌های برتر در کارگروهی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرکرد نیز به‌عنوان فرمانداری برتر در ارزیابی فرمانداری‌های استان انتخاب شد.

به گزارش جهانبین نیوز؛ در انتهای این آیین از اعضای شورای تأمین چهارمحال و بختیاری شامل رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، مدیرکل اطلاعات استان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل صدا و سیما و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار این استان به‌عنوان دستگاه‌ها و نهادهای فعال در مبارزه و کنترل بیماری کرونا هم تجلیل شد.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۲:۳۱

10 Sep 2021