۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۸۵۲۳
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ازسرگیری فعالیت باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با نظر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در فضایی به ازای هر نفر 15 متر و همچنین با تهویه مناسب فعالیت خود را از سر بگیرند اما نظارت بر این اماکن از سوی دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان صورت گیرد.
ازسرگیری فعالیت باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در این استان؛ اظهار کرد: مردم قدردان ایثارگری‌های کادر درمان هستند، باید دید مسؤولان دولتی چگونه با خدمات کادر درمان برخورد می‌کنند.

وی افزود: در استان‌های دیگر به‌ویژه استان‌های هم‌جوار بیمارستان‌های غیر از دانشگاه علوم پزشکی، پزشک، پرستار، تجهیزات بسیاری وجود دارد اما این امکانات در چهارمحال و بختیاری نیست، همچنین به دلیل آب و هوای مناسب این استان در این فصل فرصت گردشگری و مسافر پذیری در استان بالا بود اما علی‌رغم همه این‌ها موضوع کرونا مدیریت شد تا جایی در بسیاری از شاخص‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در جایگاه خوبی قرار گرفتیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هر که صدایش بلندتر است بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: امید است در این کشور آن‌هایی که وظیفه خود را به‌خوبی انجام می‌دهند متفاوت از آن‌هایی باشند که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند.

عباسی با تأکید بر اینکه ادارات دولتی در تزریق واکسن در اولویت نیستند و نباید آن‌ها را تفکیک کنیم مگر ادارات خدماتی، عنوان کرد: در خصوص کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی آن دست از این موارد که مصوبات کشوری برای واکسیناسیون دارند انجام شود و دیگر کارخانه‌ها به‌صورت موردی در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مطرح و با نظر ستاد انجام شود، در حال حاضر چند واحد تولیدی برفاب، ظریف مصور، صنایع سیمان، پتروشیمی، فولاد و شیر خشک نوزاد پگاه در اولویت تزریق هستند.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید برگزاری مراسمات و مجالس مختلف ختم و عروسی را جدی بگیرند تا در کنترل بیماری مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: همچنین رسانه‌ها نیز تلاش کنند کار آن دست از افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند تقبیح کرده و همچنین دیگران که شیوه‌های نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند را تشویق کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با نظر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در فضایی به ازای هر نفر 15 متر و همچنین با تهویه مناسب فعالیت خود را از سر بگیرند اما نظارت بر این اماکن از سوی دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان صورت گیرد.

عباسی بیان کرد: در خصوص میزبانی‌های مسابقات ورزشی کشوری در چهارمحال و بختیاری نیز موارد به‌صورت موردی در جلسه مطرح شود تا پیرامون آن تصمیم‌گیری شود.

وی تأکید کرد: انجمن NA با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند جلسات خود را از سر گیرد البته این امر باید با صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اصناف در این استان همواره همراه و همکار مجموعه بهداشت و درمان بودند و هر زمان که لازم بود بازار را تعطیل کردند لذا با اولویت‌بندی اصنافی که بیشترین ارتباط با مردم را دارند، واکسیناسیون آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۰:۳۴

8 Sep 2021