۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۸۵۱۸
یک تحليلگر مسائل سياسي مطرح کرد:

قيام خونين 17 شهريور آغازي براي براندازي حکومت پهلوي بود

خداداد خدادادی گفت: قيام خونين 17 شهريور آغازي براي براندازي حکومت پهلوي بود که چند ماه بعد انقلاب اسلامي در 22 بهمن 1357 راهپيمايي هاي عظيم و گسترده به پيروزي رسيد.
قيام خونين 17 شهريور آغازي براي براندازي حکومت پهلوي بود
خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت وگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي قيام خونين 17 شهريور 57 گفت:قيام 17 شهريور سرآغاز فصل خونين ديگري در تاريخ مبارزات ملت سرافراز ايران اسلامي بود و  اين واقعه موجب شد تا حوادث انقلاب و اعتراضات مردمي در سراسر ايران اسلامي بيش از پيش قوت گيرد و هر روز پايه هاي رژيم فاسد پهلوي سست تر شود.

خدادادي اظهار کرد:بي ترديد، قيام ۱۷شهريور را مي توان به عنوان يکي از نقاط عطف مبارزات ملت مسلمان ايران عليه رژيم پهلوي دانست، ابعاد عظيم کشتار و سرکوب مردم بي گناه در اين روز باعث شد تا انقلابيون و رهبران آن ها در حرکت خود مصمم تر شوند و در اين بين رهبري مدبرانه حضرت امام خميني(ره) نقشي به سزا داشت.

وي با بيان اينکه  قيام خونين 17 شهريور آغازي براي براندازي حکومت پهلوي بود که چند ماه بعد انقلاب اسلامي در 22 بهمن 1357 راهپيمايي هاي عظيم و گسترده به پيروزي رسيد اظهار کرد:ملت غيور ايران در اين حماسه  ثابت کردند که تا رسيدن به اوج هدف هاي والاي انساني و اسلامي خود همچون سدي محکم و استوار در مقابل دشمنان ايستادگي کنند.


خداددادي با بيان اينکه اين روز  نماد مقاومت و ايستادگي ملت غيور ايران در مقابل ستمگران و رژيم طاغوت است و  بي شک نام شهداي گرانقدر اين روز براي هميشه بر تارک تاريخ اين مرز و بوم می درخشد بيان کرد: قيام هفدهم شهريور بهترين الگو براي جوانان است تا با يادآوري آن حافظ و ارزش هاي انقلابي، اسلامي و پاسدار خون پاک شهيدان باشند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۶:۲۲

8 Sep 2021