۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۴۸۵۱۶
یک فعال رسانه ای مطرح کرد:

امروز خدمت صادقانه به مردم باید مهمترین اولویت دولتمردان باشد/سیاسی بازی در دولت سیزدهم جایگاهی ندارد

سجاد محمدی فارسانی گفت: امروز خدمت صادقانه به مردم باید مهمترین اولویت دولتمردان باشد، با شناختی که از آقای رییسی وجود دارد، قطعا سیاسی بازی، حزب گرایی و دنبال حاشیه رفتن در دولت سیزدهم جایگاهی ندارد و این تنها راه قرار گرفتن در مسیر پیشرفت است.
امروز خدمت صادقانه به مردم باید مهمترین اولویت دولتمردان باشد/سیاسی بازی در دولت سیزدهم جایگاهی ندارد
سجاد محمدی فارسانی، فعال رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به آغاز فعالیت های دولت سیزدهم گفت: آقای رییسی به عنوان رییس جمهور در همین مدت کوتاه نشان داده است که برای کار کردن آمده و این همان چیزی است که کشور و مردم در سال های گذشته از آن محروم بوده اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز خدمت صادقانه به مردم باید مهمترین اولویت دولتمردان باشد، خاطرنشان کرد: با شناختی که از آقای رییسی وجود دارد، قطعا سیاسی بازی، حزب گرایی و دنبال حاشیه رفتن در دولت سیزدهم جایگاهی ندارد و این تنها راه قرار گرفتن در مسیر پیشرفت است.

محمدی فارسانی با اشاره به انتصابات دولت جدید و تشکیل کابینه از سوی رییس جمهور تصریح کرد: به حمدالله کابینه خوبی شکل گرفته و از همه ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شده است؛ ان شاءالله قرار گرفتن روحیه جوانی در کنار تجربه بزرگان بتواند راهگشای مشکلات امروز کشور خصوصا در عرصه اقتصادی باشد.

وی در ادامه به وضعیت استان و ضرورت انتصاب یک استاندار جوان و انقلابی با کارآمدی بالا اشاره و ابراز کرد: حقیقتا در سال های گذشته به این استان ظلم های بسیاری شده است و امروز دیگر مردم تحمل تصمیبم اشتباه را ندارند.

این فعال رسانه ای اضافه کرد: متأسفانه هر روز در فضای مجازی اسامی مختلفی جهت تصدی استانداری منتشر می شود که بسیاری از آن ها به هیچ عنوان در شأن استان نیستند و نمی توانند استان را از بن بست نجات دهند.

محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه آزموده را آزمودن خطاست، افزود: بسیاری از نام های آشنایی که امروز برای تصدی استانداری مطرح می شوند، همان افرادی هستند که در سال های نه چندان دور در این استان در رده های مختلف مدیریتی مسؤولیت داشته اند و متأسفانه بخشی از وضعیت اسفناک امروز استان نتیجه عملکرد این آقایان است که با روی کار آمدن دوباره آن ها قطعا استان جهش رو به رشدی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز وحدت و یکپارچگی در استان حرف نخست را می زند و همه باید حول این محور حرکت کنند، گفت: نمایندگان استان باید تنها به فکر نجات استان از بن بست باشند و این امر تنها با اتحاد و همبستگی و گرفتن تصمیم خردمندانه بدور از هرگونه قومیت گرایی محقق می شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۴:۱۴

8 Sep 2021