:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تزریق واکسن کرونا به 96 درصد از زندانیان چهارمحال و بختیاری/ تزریق دز دوم واکسن به مددجویان از امروز | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۴۸۵۰۱
مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد

تزریق واکسن کرونا به 96 درصد از زندانیان چهارمحال و بختیاری/ تزریق دز دوم واکسن به مددجویان از امروز

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: به ۹۶ درصد از زندانیان این استان دُز اول واکسن تزریق شده است و مرحله دوم واکسیناسیون از امروز آغاز شد.
تزریق واکسن کرونا به 96 درصد از زندانیان چهارمحال و بختیاری/ تزریق دز دوم واکسن به مددجویان از امروز
حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با همکاری مراکز بهداشت در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان  تزریق مرحله دوم واکسن کرونا در زندان‌های استان آغاز شد.

وی افزود: پیش‌ازاین ۹۶ درصد از زندانیان چهارمحال و بختیاری دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده بودند تا در با آغاز تزریق دُز دوم این واکسن در برابر بیماری کووید_19 ایمن شوند.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: زندان‌ها ازجمله مراکز پر ازدحام جمعیتی هستند که در ابتدا مددجویان این اماکن در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند.

حیدری خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده، پیش‌بینی می‌شود تزریق مرحله دوم واکسن کرونا به مددجویان زندان‌های چهارمحال و بختیاری در هفته آینده به اتمام برسد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۶:۰۱

6 Sep 2021