۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۸۴۹۹
مدیرعامل شرکت فولاد تاراز :

فولاد تاراز 20 کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اهدا کرد

محمدرضا جعفر آقایی گفت: با توجه نیاز مبرم بیمارستان‌ها به کپسول اکسیژن، شرکت فولاد تاراز در اقدامی خیرخواهانه ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن به علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.
فولاد تاراز 20 کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اهدا کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا جعفر آقایی، مدیرعامل شرکت فولاد تاراز ضمن بیان این خبر همچنین اظهار داشت: «وظیفه خود می‌دانیم که در حد توان از کادر درمان پشتیبانی کنیم.

شرکت فولاد تاراز در پی اعلام مقامات بهداشتی، که نسبت به کمبود کپسول اکسیژن در استان چهارمحال و بختیاری ابراز نگرانی کرده بودند، نسبت به تأمین کپسول‌های اکسیژن برای کمک به درمان بیماران استان اقدام کرد. در 30 مرداد (دو هفته پیش) سید راشد جزایری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرده بود به دلیل افزایش بیماران مبتلا به کرونا، مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری با کمبود کپسول اکسیژن سیار روبه‌رو هستند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری حدود 72 هزار نفر به این بیماری مبتلا شده و 1440 نفر فوت کرده‌اند.

جعفر آقایی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، هم‌اکنون وضعیت هر 10 شهرستان استان چهارمحال و بختیاری به سبب شیوع بیماری کووید 19 در شرایط قرمز (خیلی پرخطر) قرار دارد.

وی بیان داشت: با این حال مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه (14 شهریور) از پشت سرگذاشتن پیک موج پنجم در این استان خبر داد و گفت: روند مراجعه مبتلایان کرونا به بیمارستان‌های استان روند نزولی به خود گرفته است.

جعفر آقایی گفت: بنا به آخرین آمار منتشر شده در خبرگزاری‌ها، بیش از 600 نفر در بیمارستان‌های این استان در بخش بیماران کرونایی بستری هستند که حدود 70 نفر آنان بدحال بوده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند. طی روزهای گذشته، در هر 24 ساعت 8 نفر در این استان از این بیماری مهلک درگذشته‌اند.

گفتنی است؛ شرکت فولاد تاراز مستقر در چهارمحال بختیاری تولیدکننده ورق‌های گالوانیزه در کشور است و برای تهیه این تعداد کپسول اکسیژن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۷:۴۳

6 Sep 2021