۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۸۴۹۸
رییس سازمان صمت چهارمحال وبختیاری:

رشد62درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری

سجاد رستمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 21میلیون و 357 هزار دلار کالا از گمرک استان به کشورهای هدف صادر شده است که از نظر ارزشی نسبت به مدت مشابه پارسال 62درصد و از نظر وزنی 103 درصد رشد داشته است.
رشد62درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سجاد رستمی رییس سازمان صمت چهارمحال وبختیاری گفت:از ابتدای امسال تاکنون 21میلیون و 357 هزار دلار کالا از گمرک استان به کشورهای هدف صادر شده است که از نظر ارزشی نسبت به مدت مشابه پارسال 62درصد و از نظر وزنی 103 درصد رشد داشته است.

سجاد رستمی با اشاره به اینکه کشورهای عراق، هند، ترکیه، افغانستان، جمهوری عربی سوریه، پاکستان، ارمنستان، آذربایجان، یمن و روسیه از مهمترین بازارهای هدف صادراتی استان هستند، افزود: در پنج ماهه نخست امسال 33 هزار تن انواع کالا صادر شده است.

رستمی تصریح کرد: لباسشویی دوقلو ، قطعات کولر، کولر آبی، ابگرمکن برقی، مفتول آلومینیومی و فولادی، مغز بادام، ورق فولادی گالوانیزه، خوراک ماهی، آمونیاک داخلی مایع ، خمیر مایه خشک فوری، کاشی و سرامیک، موکت، شیر خشک از مهمترین کالاهای صادراتی هستند.

وی تصریح کرد:در این مدت 594اظهارنامه نیز ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بهره گیری از توان بخش خصوصی برای افزایش صادرات و شناسایی بازارهای جدید از مهمترین اهداف این سازمان برای توسعه صادرات است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۹:۱۱

6 Sep 2021