۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۸۴۹۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعلام اسامی نفرات برتر مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اعلام اسامی نفرات برتر مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم این سازمان خبر داد.
اعلام اسامی نفرات برتر مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نفرات برتر مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پس از دو روز رقابت فشرده در دو بخش خواهران و برادران اعلام شد.

وی افزود: در رشته قرائت تحقیق (برادران) محسن مولوی وردنجانی رتبه اول و مهدی خدیبی رتبه دوم را کسب کردند، همچنین در رشته قرائت ترتیل (برادران) نیز صادق حیدری سورشجانی رتبه اول و رسول شاهسون مارکده رتبه دوم را بدست آوردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در رشته حفظ ۲۰ جزء (برادران) محمدامین مسلمی و در رشته حفظ ۱۰ جزء (برادران) امین غیاثی موفق به کسب رتبه اول شدند، ادامه داد: در رشته اذان سید ابراهیم حسینی وردنجانی، حسن طاهری فرد و مهدی صادقی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

امیری به نتایج بدست آمده در بخش خواهران در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره و عنوان کرد: در رشته قرائت تحقیق (خواهران) زهرا سلیمی، سحر میرزاخانی و مریم احمدی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته قرائت ترتیل (خواهران) فاطمه احمدی موفق به کسب رتبه اول و فاطمه اسدی و نعیمه سادات شریعت بروجنی دوم و سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ریحانه علایی و معصومه یوسفی در رشته حفظ کل (خواهران) به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و رتبه دوم شدند، اضافه کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء: (خواهران) مریم مرادی رتبه اول، زهرا مداحیان رتبه دوم و آذر طاهری رتبه سوم را بدست آوردند.

امیری بیان کرد:  مطهره فاتحی، زهرا نصیری و آذر ابراهیمی در رشته حفظ ۱۰ جزء (خواهران) اول تا سوم شدند و در رشته حفظ ۵ جزء (خواهران) نیز بتول اسداللهی رتبه اول، زهرا علایی رتبه دوم و فائزه علایی رتبه سوم را کسب کردند.

وی تأکید کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، تفسیر عمومی، دعاخوانی، اذان، همسرایی و همخوانی قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران پنجشنبه و جمعه شهریورماه 1400 در سالن بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۰:۴۱

6 Sep 2021