۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۸۴۹۳
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

زنگ تعاون در چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد

سلمان گنجی گفت: از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه هرسال به‌عنوان هفته تعاون نام‌گذاری شده است که طی امسال نیز برنامه‌های متعددی برای این ایام تدارک دیده‌شده است.
زنگ تعاون در چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد

به گزارش جهانبین نیوز؛سلمان گنجی مسئول بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز هفته تعاون گفت:  از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه هرسال به‌عنوان هفته تعاون نام‌گذاری شده است که طی امسال نیز برنامه‌های متعددی برای این ایام تدارک دیده‌ شده است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته تعاون از شنبه ۱۳ شهریورماه با نواختن زنگ تعاون آغاز شد می شود، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال بیشتر برنامه‌ها به‌صورت مجازی و دیگر برنامه با رعایت پروتکل‌ها و بدون تجمع برگزار می‌شود.

گنجی همچنین افزود: به مناسبت این هفته با حضور مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری و کارکنان آن اداره ، همچنین کارکنان و بسیجیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان و ناحیه شهرکرد مراسم پیاده روی تا گلزار شهدای گمنام در تپه نور الشهداء شهرکرد و مراسم غبار روبی و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام به همراه زیارت عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج کار گری استان ادامه داد: در این هفته برنامه هایی از قبیل مسابقات ورزشی ،سرکشی از خانواده شهدا و دیدار با مسئولین استانی به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود. 

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۰:۴۸

6 Sep 2021