۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۸۴۸۹
رئیس کمیته قوی‌ترین مردان‌ چهارمحال و بختیاری:

بعد از ۱۲ سال، کمیته قوی‌ترین مردان در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان‌ چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بعد از ۱۲ سال، کمیته قوی‌ترین مردان در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد، گفت: اکنون می‌توان امید داشت استعدادهای بسیاری در استان کشف و تقویت شوند.
بعد از ۱۲ سال، کمیته قوی‌ترین مردان در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد
علی‌اکبر علیدوستی رئیس کمیته قوی‌ترین مردان‌ چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه بعد از ۱۲ سال، کمیته قوی‌ترین مردان در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد، گفت: اکنون می‌توان امید داشت استعدادهای بسیاری در استان کشف و تقویت شوند، زیرا ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد.

وی حمایت مسئولین از ورزشکاران قوی‌ترین مردان را لازمه موفقیت آن‌ها دانست و عنوان کرد:  قهرمانان این رشته ورزشی پتانسیل لازم برای جهانی ‌شدن را دارند و نباید از حمایت این جوانان غافل شد.

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان‌ چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمیته قوی‌ترین مردان استان بعد از 12 سال مجدداً راه‌اندازی و با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان اقلام موردنیاز شامل کنده، سورتمه، اسکات تعادلی، چمدان قدرت و الوار با اعتباری بالغ‌بر 320 میلیون ریال تهیه و خریداری شد.

علیدوستی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده افزود: انتظار می‌رود با مساعد شدن شرایط کرونایی بتوان نسبت به انجام تمرینات، برگزاری مسابقات، استعدادیابی و پرورش و رشد قهرمانان در این رشته ورزشی اقدام کرد.

وی یادآور شد: با توجه به تهیه تجهیزات بروز و استاندارد آماده میزبانی مسابقات کشوری نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۵۰:۳۳

5 Sep 2021