۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۸۴۸۵
مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تخلف در یکی از شعب بانک توسعه تعاون در چهارمحال و بختیاری/ با فرد خاطی برخورد شد

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری از مشخص شدن تخلف در یکی از شعب بانک توسعه تعاون در استان و برخورد با فرد خاطی خبر داد.
تخلف در یکی از شعب بانک توسعه تعاون در چهارمحال و بختیاری/ با فرد خاطی برخورد شد
علی احمدی  مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به بازرسی صورت گرفته از یکی از شعب بانک توسعه تعاون استان مشخص شد رئیس این شعبه بیش از ۲۰ فقره تسهیلات با پرونده‌سازی بنام خود، خانواده، اقوام و بستگان درجه‌یک خود به مبلغ حدود ۹ میلیارد ریال اخذ و بدون اینکه مبالغ فوق در محل قراردادهای مربوطه هزینه شود صرف خرید منزل مسکونی برای اقدام کننده شده است.

وی افزود: بعد از مشخص شدن این مورد با اعلام‌جرم و تخلف از طرف سازمان بازرسی کل استان چهارمحال و بختیاری، بر اساس رأی صادره در شهریورماه سال ۱۴۰۰ از سوی مرجع قضایی با عنوان تصرف غیرقانونی در اموال دولتی با قید انتفاع غیرمجاز از تسهیلات منجر به صدور رأی محکومیت شد.

 مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین هیات رسیدگی‌کننده به تخلفات اداری دستگاه مرکزی ذی‌ربط، فرد مربوطه را به مجازات محرومیت انتصاب پست‌های حساس و مدیریتی در دستگاه‌های دولتی به مدت ۶ ماه محکوم نمود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۵۴:۴۰

5 Sep 2021