۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۸۴۸۱
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

پیش‌بینی غبار رقیق صبحگاهان در آسمان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: غبار رقیق صبحگاهان در آسمان استان به‌ویژه شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان و بن دور از انتظار نیست.
پیش‌بینی غبار رقیق صبحگاهان در آسمان چهارمحال و بختیاری
مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری آسمان کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات بعدازظهر شاهد رشد ابر و وزش باد خواهیم بود.

وی افزود: همچنین به‌صورت لحظه‌ای به‌ویژه در بعدازظهرها وزش شدید باد در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: غبار رقیق صبحگاهان در آسمان استان به‌ویژه شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان و بن دور از انتظار نیست.

چراغ پور عنوان کرد: دما در چهارمحال و بختیاری تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای نخواهد داشت، اما از روز دوشنبه افزایش نسبی دما را شاهد هستیم که البته این افزایش دما امروز در کمینه دماها رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرکرد با 12 درجه سانتی گراد خنک‌ترین ایستگاه چهارمحال و بختیاری بود که نسبت به روز قبل سه درجه افزایش داشت.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در کمینه دماها در این استان تغییراتی نخواهیم داشت اما دماهای بیشینه افزایش دارند.

چراغ پور بیان کرد: در 24 ساعت گذشته گرم‌ترین ایستگاه در چهارمحال و بختیاری لردگان با 36 درجه سانتی گراد بود که در همین زمان دمای شهرکرد نیز به 32 درجه بالای صفر رسید.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۳:۵۷

4 Sep 2021