۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۸۴۷۲
آیت الله نوری همدانی:

گرانی ، بیکاری و کاهش ارزش پول ملی سه مشکل اساسی کشور است

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت حل مشکلات مردم گفت: گرانی ، بیکاری و کاهش ارزش پول ملی سه مشکل اساسی کشور است.
گرانی ، بیکاری و کاهش ارزش پول ملی سه مشکل اساسی کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ویژگی های بارز این وزیر جوان اظهار داشت: حافظ قرآن بودن، جوان بودن و جدیت در کار از شاخصه های مهم شما است که قطعا در ادامه کار به مدد شما خواهد آمد.
وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) نیز توصیه به جوان‌گرایی داشته‌اند و تاکید داشته‌اند که به جوان‌ها نظر مثبت داشته باشید و در کارها موفق باشید.
این مرجع تقلید به جدیت کار وزیر اشاره کرد و گفت: این مهم در همان شب رأی اعتماد برای ملت ثابت شد و شما در همان شب در وزارتخانه حاضر شدید.
وی مردمی بودن و حل مشکلات مردم را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: توجه همه مسئولان باید به مردم باشد و مردمی بودن و درک مشکلات آن ها باید یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشد.
آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: توجه به بیت‌المال یکی از موضوعات مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید و درعین‌حال صرفه‌جویی در بیت‌المال نیز موردتوجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: چنانچه عدالت را محور قرار دهید قطعاً در کارتان موفق خواهید شد چرا که این توصیه مولا و پیشوایمان حضرت امیر المومنین (ع) است.
آیت الله نوری همدانی حل مشکل گرانی و بیکاری را یکی از اصلی ترین وظایف دولت برشمرد و بیان داشت: خیلی از افراد جامعه از بیکاری به ستوه آمده‌اند که باید با برنامه‌ریزی برطرف شود.
وی ادامه داد: گرانی و کاهش ارزش پول ملی دو موضوع مهمی است که باید دولت برای حل آن برنامه داشته باشد.
این مرحع تقلید ابراز داشت: نباید این مهم را هم فراموش کنیم که دشمنان نظام در کمین هستند که از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به کشور بهره بگیرند و نباید زمینه را برای توطئه‌های آن ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/110
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۵۲:۵۹

2 Sep 2021