۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۸۴۷۰
امام جمعه موقت شهرکرد؛

عدالت طلبی و مردمی بودن ویژگی شهیدان رجایی و باهنر

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: یاد و خاطره این دو بزرگوار اسطوره شد، اخلاص آقای رجایی و باهنر سخت کوشی و ساده زیستی عدالت طلبی و مردمی بودن و عاشق خدمت بودن یعنی تمام اون چیزایی که یک ملت دلسوخته درد کشیده انتظار دارد این دو بزرگوار داشتند.
عدالت طلبی و مردمی بودن ویژگی شهیدان رجایی و باهنر
به گزارش جهانبین نیوز؛حجت‌الاسلام و المسلمیند سید ابوالحسن فاطمی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در صحن امامزادگان دوخاتون(س) شهرکرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد  گفت: این جلسه بی ریا با حضور سبز شما عزیزان به پاس احترام  دو شهید عالی قدر و دو اسوه و دو دُر گرانمایه از فرزندان انقلاب و امام راحل(ره) مرحوم شهید محمد علی رجایی و مرحوم شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باهنر برگزار شده‌ است.

وی بیان کرد:مقدر الهی چنین بود که بعد از عزل بنی‌صدر آقای رجایی به عنوان دومین رئیس جمهور تاریخ ایران با افتخار و سربلندی انتخاب شود و آقای دکتر باهنر را هم به عنوان نخست وزیر معرفی کردند و انصافاً که همکاران با صفا و همکاران با صداقتی هم برای خود انتخاب کردند.

 فاطمی افزود:متاسفانه این خدمت نورانی بیش از 37 روز طول نکشید و دست استعمار بیگانگان از آستین یک سری افراد کوردل و فریب خورده بیرون آمد و این عزیزان را در دفتر کار نخست وزیر در ساعت حدود 3 بعد از ظهر هر دو را در آتش عشقی که خودشان می‌سوختند و در آتش خدمتی که آرزویش را داشتند به آرزوی خودشان رساندند و ملت ایران را غرق در ماتم و اندوه کردند.

امام جمعه موقت شهرکرد در پایان افزود: یاد و خاطره این دو بزرگوار اسطوره شد، اخلاص آقای رجایی و باهنر سخت کوشی و ساده زیستی عدالت طلبی و مردمی بودن و عاشق خدمت بودن یعنی تمام اون چیزایی که یک ملت دلسوخته درد کشیده انتظار دارد این دو بزرگوار داشتند.


انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۰۵:۲۷

4 Sep 2021