۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۸۴۶۹
برای سومین هفته متوالی؛

نماز جمعه این هفته در شهرکرد برگزار نمی‌شود

برای سومین هفته متوالی و به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان چهارمحال و بختیاری نماز جمعه این هفته در شهرکرد برگزار نمی‌شود.
نماز جمعه این هفته در شهرکرد برگزار نمی‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ برای سومین هفته متوالی و به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان چهارمحال و بختیاری نماز جمعه این هفته در شهرکرد برگزار نمی‌شود.

دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری در پیامی اعلام کرد به سبب حفظ سلامت مردم نماز جمعه این هفته شهرکرد را لغو کرده است.

 در متن این پیام آمده است:

به اطلاع مردم عزیز و مؤمن شهرکرد می‌رساند:

در این مقطع زمانی که استان ما همچنان بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونایی را شاهد است، علیرغم اینکه برگزاری نماز جمعه در مصلای امام خمینی رحمه‌الله علیه شهرکرد به خاطر فضای بزرگ و تهویه هوای مناسب ممنوعیت برای برگزاری ندارد و مجوز ستاد کرونا را دارد اما به دلیل همراهی با کادر بهداشت و درمان استان و حفظ سلامت نمازگزاران با نظر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام برای سومین هفته، نماز جمعه این هفته ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در شهرکرد اقامه نمی‌شود.

از همه مردم استان خواهشمندیم جهت سلامتی خود و اطرافیانشان و مقابله با این ویروس منحوس به دستورالعمل‌های ستاد ڪرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌های توجه جدی نمایند و برای دفع این بلا  از دعا و تضرع در درگاه الهی غافل نگردند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۶:۴۵

2 Sep 2021