۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۸۴۶۷
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

آغاز فرایند آموزش بیش از 20 هزار اولیاء نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی استان از شروع برنامه همدلی و همزبانی معماران خشت اول به منظور آموزش بیش از 20 هزار اولیاء نوآموزان پایه اول ابتدایی در مدارس ابتدایی استان خبر داد.
آغاز فرایند آموزش بیش از 20 هزار اولیاء  نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی
به گزارش جهانبین نیوز؛  محمد محمدی با اعلام خبر آغاز فرایند آموزش بیش از 20 هزار اولیاء محترم نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی، بیان کرد: برای تحقق این هدف، نزدیک به 150 نفر از مدرسان میانی که غالباً آموزگاران موفق پایه اول ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی هستند، آموزش های لازم را در قالب کارگاه های علمی و عملی  فراگرفتند.

محمدی افزود:  محورهای مهم این آموزش ها شامل آشنایی با اهداف و مفاهیم کتب درسی پایه اول، ویژگی های  دانش آموزان سنین 6ساله، همکاری و همراهی اولیاء با معلمان و تبیین شرایط زیست بوم جدید( پاندمی کرونا و تاثیرات آن بر سیستم آموزشی کشور) می‌باشد.

وی عنوان کرد: مدرسان میانی و منطقه ای از روز شنبه 13 شهریورماه لغایت 10 مهرماه سال جاری در قالب کلاس های آموزش خانواده  سرفصل های مد نظر این برنامه را به اولیاء دانش آموزان تک تک مدارس آموزش خواهند داد و  اولیاء جوان  نوآموزان پایه اول ابتدایی را برای  ورود شایسته و بایسته فرزند دلبند خود به مدرسه آماده می نمایند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش استان اجرای این برنامه در تمامی مدارس و در قالب کارگاه آموزشی 6 ساعته برای تک تک مدارس را الزامی برشمرد و گفت: مدیران محترم مدارس ابتدایی ، با توجه به شرایط و اقتضائات هر مدرسه بستر ارائه این آموزش ها را فراهم می نمایند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۸:۳۶

2 Sep 2021