۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۸۴۵۹
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

مهر با نشاط و ماندگار با رقم زدن پروژه مهر برای دانش آموزان/ برای بازگشایی مدارس شرایط کرونا در نظر گرفته می شود

فرحناز قائد امینی گفت: تمام تلاشمان این است با همکاری کمیته های پروژه مهر و با همدلی و بهره گیری از خرد جمعی، مهری شکوهمند را برای دانش آموزان آغاز کنیم.
مهر با نشاط و ماندگار با رقم زدن پروژه مهر برای دانش آموزان/ برای بازگشایی مدارس شرایط کرونا در نظر گرفته می شود
فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم در سال گذشته با ویروس کرونا مواجه شده ایم و مدارس ما را تحت الشعاع خودش قرار داد، امروز با اقداماتی که انجام شده در نظر داریم که مهر متفاوتی را داشته باشیم وبه همین خاطر  یک برنامه ریزی قوی صورت گرفته که بتوانیم آموزش هایمان را به گونه ای ترتیب دهیم که در هر شرایط از آموزش باز نمانیم و نقاط ضعفی که داشتیم بتوانیم جبران کنیم.

وی تصریح کرد: می طلبد که همه ما پروژه مهر‌‌ را به عنوان یک ابر پروژه و یک ابر برنامه نگاه کنیم و در سایر برنامه های آموزشی اموزش و پرورش قرار ندهیم به خاطر اینکه پروژه مهر بر اساس همه فعالیت های اموزش و پرورش است.  

قائد امینی ادامه داد: اگر فعالیت هایی را که در پروژه مهر داریم درست رقم بزنیم و با کیفیت باشد قطعا" می توانیم امیدوار باشیم که برنامه های بعدی به شکل مثبت و صحیح پیش رود و مشکلی به وجود نیاید، اما اگر در این برنامه مشکل داشته باشیم و نتوانیم آن طور که باید مهر 1400 را رقم بزنیم  قطعا" با مشکل مواجه می شویم.

وی یادآور شد: بعد از ایام تعطیلات نوروزی  بر موضوع پروژه مهر متمرکز شدیم و در ابعاد مختلف روی آن کار کردیم و امیدوار هستیم که بتوانیم مهر خوبی را داشته باشیم .

قائد امینی با ابراز بر اینکه امیدواریم این ویروس منحوس وضعیت آرام تری را به خود بگیرد که بتوانیم مدارس را بازگشایی کنیم گفت: بعد از بسته شدن مدارس همه دنیا به این نتیجه رسیدند که آسیب مدارس به مراتب بیشتر از آسیب کرونا است ، بنابراین باید تا جایی که می توانیم ، شرایط اجازه می دهد و ستاد مقابله با کرونا این مجوز را به ما می دهد بتوانیم آموزش های ما به صورت حضوری باشد و آن دسته از دانش آموزانی که نتوانند حضوری به مدرسه بروند برنامه دقیق تری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خواهش ما این است که حمایت های همه جانبه از آموزش و پرورش صورت گیرد تا بتوان مدارس را بازگشایی کنیم گفت: اگر کمک همه مسئولان نباشد نمی توان پروژه مهر را که یک پروژه برون سازمانی است به خوبی به اجرا درآورد.

قائد امینی با تاکید بر اینکه در مورد پروژه مهر کمیته های مختلفی تشکیل شده است  اما چند مورد که خیلی اهمیت دارد بحث ثبت نام دانش اموزان در شرایط فعلی است  گفت: آموزش و پرورش همه سیستم ها را یکپارچه سازی کرده  است که ثبت نام ها به صورت خودکار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ثبت نام ها در این استان به خوبی شکل گرفته است  اظهار کرد: 96 درصد ثبت نام ها در در پایه ابتدایی، هفتم و دهم ، شاهد و استعدادهای درخشان انجام شده است .

قائد امینی همچنین به موضوع ثبت کتب درسی نیز اشاره کرد و گفت: در بحث ثبت کتب درسی استان چهارمحال و بختیاری پنجمین استان در کشور بوده، بیشتر ثبت نام ها در سراسر استان انجام شده و مشکل ما در مناطق عشایر نشین است که به دنبال حل آن مشکل نیز هستیم.

انتهای پیام/1020ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۲:۳۹

2 Sep 2021