۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۴۸۴۵۸
سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

مرحله استانی چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود

سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله استانی چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در روزهای پنج‌شنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ شهریورماه ویژه برادران و خواهران در این استان برگزار می‌شود.
مرحله استانی چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام و المسلمین علی مهرابی، سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در روزهای پنج‌شنبه ۱۱ و  جمعه ۱۲ شهریورماه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در هفته پایانی تیرماه برگزار شد و نفرات برگزیده راه یافته به مرحله استانی مشخص شدند.

سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با احتساب متسابقان رشته دعاخوانی و همسرایی، درمجموع ۴۱ برادر و ۳۶ خواهر در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.

مهرابی عنوان کرد: چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، اذان، دعاخوانی و همسرایی برگزار می‌شود و نفرات برگزیده هر رشته در صورت کسب حدنصاب، به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر  حضور داوران مطرح بین‌المللی در داوری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن، داورانی از چهارمحال و بختیاری نیز به داوری خواهند پرداخت.

سرپرست اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دیدار قرآنیان این استان با داوران مطرح بین‌المللی در دستور کار قرار دارد که به‌شرط مهیا بودن شرایط، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مهرابی یادآور شد: چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در سالن بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود که حضور متسابقان در سالن بر اساس ساعت‌بندی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۳۳:۱۲

1 Sep 2021