۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۸۴۵۴
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری خبر داد

انجام بیش از 2000 معاینه مربوط به نزاع در سه‌ماهه نخست امسال

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: معاینات نزاع (جسمانی) استان در سه‌ماهه ابتدای سال 1400 انجام شده در پزشکی قانونی این استان جمعاً 2 هزار و 315 نفر که از این تعداد 622 نفر زن و یک هزار و 693 نفر مرد هستند.
انجام بیش از 2000 معاینه مربوط به نزاع در سه‌ماهه نخست امسال
علی سامان پور مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: معاینات نزاع (جسمانی) استان در سه‌ماهه ابتدای سال 1400 انجام شده در پزشکی قانونی این استان جمعاً 2 هزار و 315 نفر که از این تعداد 622 نفر زن و یک هزار و 693 نفر مرد هستند.

وی افزود: در فروردین‌ماه جمعاً 716 مورد شامل 218 نفر زن و 498 نفر مرد، در اردیبهشت‌ماه جمعاً 699 نفر شامل 168 نفر زن و 531 نفر مرد و در خردادماه 900 نفر شامل 236 نفر زن و 662 نفر مرد برای معاینات نزاع (جسمانی)، به پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری آمار متوفیان ناشی از گازگرفتگی استان در سه‌ماهه اول سال جاری را یک نفر مرد که در ماه فروردین رخ داد، عنوان کرد.

سامان پور ادامه داد: خوشبختانه طی این مدت آمار مربوط به متوفیان ناشی از سوختگی و برق‌گرفتگی در استان چهارمحال و بختیاری صفر بوده است.

 وی در خصوص آمار متوفیان ناشی از غرق‌شدگی در استان چهارمحال و بختیاری نیز خاطرنشان کرد:در سه ماه ابتدایی امسال پنج نفر شامل یک نفر زن و چهار نفر مرد بر اثر غرق شدن در آب‌ها و رودخانه‌های این استان جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیشترین آمار غرق‌شدگی‌ها مربوط به خردادماه با سه نفر بود و در ماه‌های فروردین و اردیبهشت نیز جمعاً دو مورد غرق‌شدگی در این استان اعلام شد.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۵:۳۸

31 Aug 2021