۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۸۴۵۳
در هفته دولت صورت گرفت:

16 پروژه عمراني در شهرستان لردگان کلنگ زني و افتتاح شد

بمناسبت گراميداشت هفته دولت با حضور معاون هماهنگي عمراني استانداري و نماينده مردم شهرستانهاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار شهرستان لردگان و جمعي از مديران کل آئين افتتاح 14پروژه عمراني و 2پروژه کلنگ زني در شهرستان لردگان بر گزار گرديد.
16 پروژه عمراني در شهرستان لردگان کلنگ زني و افتتاح شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ رضا بابامير، فرماندار شهرستان لردگان گفت: 14 پروژه افتتاحيه و دو پروژه کلنگ زني با اعتباري بالغ بر 29 ميليارد و 700ميليون تومان با حضور معاون استاندار و نماينده مردم و مديران کل در شهرستان لردگان  به بهره برداري رسيد.

در ادامه آيين افتتاحيه و کلنگزني، حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت: نهايي کردن طرح جامع شهر لردگان و مشکل سي ان جي شهرداري و آرامستان شهر لردگان مشکلاتي است که مردم شهر لردگان و شهرستان با آن دست و پنجه نرم مي کنند انتظار است اين مشکلات توسط معان عمراني استانداري پيگيري گردد.

وي در ادامه از ناعادلانه توزيع واکسن برکت در استان گلايه کرد و از مسئولين دانشگاه علوم پزشکي استان خواست بر اساس جمعيت و شاخص ها اين واکسن ها توزيع گردد وآمار شهرستان هاي استان را ببينيد لردگان در چه وضعيتي است شهرهاي ديگر استان جلوتر از ماست .

باميري از رتبه چهارم افتتاحيه ها در استان براي شهرستان لردگان گلايه نمود و گفت: اين رتبه در شان اين شهرستان با اين وسعت و جمعيت نيست 14 پروژه با اعتبار 29 ميليارد براي اين شهرستان بسيار پائين است.

ايشان به توزيع سيمان هم اشاره کرد و گفت: آموزشگاه 9 کلاسه در شمال شهر لردگان اول مهر بايد راه اندازي شود اما به علت نبود سيمان الان کار نمي کند اين مشکل را زودتر حل کنيد تا اين پروژه هم به بهره برداري برسد.

در ادامه جلسه معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته رشد بالاي داشته است که اين کار ماحصل تلاش همه مديران استاني استاندار محترم و نمايندگان محترم و سازمان محترم برنامه و بودجه و کلا همه مسئولان استان بود.

 نظري گفت : در سال 1400 اعتبارات استان  2503 ميليارد است که تا کنون 1000 ميليارد آن تخصيص يافت و  يکي از پروژه هاي مهم شهرستان لردگان که رديف بودجه اي گرفته است همين جاده لردگان به خوزستان است که کلنگ شروع آن زده شد. 

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۰:۱۰

31 Aug 2021