۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۸۴۴۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

توسعه موقوفات چهارمحال و بختیاری با اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: موقوفات این استان، ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش کشاورزی دارند، در همین خصوص اداره کل اوقاف آمادگی لازم را جهت حمایت از طرح‌های نوین و کشت‌های کم آب دارد.
توسعه موقوفات چهارمحال و بختیاری با اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری
حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه احیاء و بهره‌وری موقوفات مهم‌ترین رویکرد سازمان اوقاف است، اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری موقوفات استان، مجموعه دانش‌بنیان و اوقاف می‌توانند همکاری گسترده‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی آزادسازی 27 هکتار از اراضی موقوفه حاج سلیمان را یکی از دیگر اقدامات اوقاف چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: سرمایه‌گذاری در این موقوفات به توسعه و درآمدزایی در راستای نیت واقف می‌انجامد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: موقوفات این استان، ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش کشاورزی دارند، در همین خصوص اداره کل اوقاف آمادگی لازم را جهت حمایت از طرح‌های نوین و کشت‌های کم آب دارد.

امیری بیان داشت: با رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه و تغییر این رویکرد از نظام اجاره‌داری صرف به سمت مشارکت، سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و شرکت‌های تخصصی و دانش‌بنیان، امیدواریم بتوانیم با کمک دستگاه‌های مرتبط و با حمایت این سازمان شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری در این زمینه، که از مزیت‌های نسبی استان است، ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاران، پیمانکاران بخش خصوصی و علاقه‌مندان به مشارکت و سرمایه‌گذاری در مجموعه طرح‌های موقوفات استان چهارمحال و بختیاری، برای اطلاع دقیق از جزئیات پروژه‌ها و نحوه سرمایه‌گذاری و مشارکت می‌توانند در شهرستان‌ها به ادارات اوقاف و در مرکز استان به معاونت بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۷:۴۷

31 Aug 2021