۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۸۴۴۶
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

کار سپاه و بسیج مکمل کار دولت است/ هرکجا باری بر زمین باشد بسیج وارد میدان می شود

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: کار سپاه و بسیج مکمل کار دولت ها می باشد و هر کجا باری بر زمین باشد،بچه های سپاه و بسیج وارد می شوند.
کار سپاه و بسیج مکمل کار دولت است/ هرکجا باری بر زمین باشد بسیج وارد میدان می شود
علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای این عرصه همچون شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهرستان شهرکرد دارای جمعیت عمده استان چهارمحال و بختیاری می باشد و فعلا در این شهرستان ۳ مرکز تجمیعی با مشارکت سپاه راه اندازی شده است.

وی افزود:کار سپاه و بسیج مکمل کار دولت ها می باشد و هر کجا باری بر زمین باشد،بچه های سپاه و بسیج  وارد می شوند.

سردار اکبری با اشاره به سابقه دیرینه همکاری بین سپاه و بسیج بیان کرد: در گذشته نیز در بحث فلج اطفال نیز بسیج وارد عرصه شد و کاری ماندگار را  رقم زد و امروز نیز در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و‌ ضرورتی که در استان بود بنده به عنوان خادم در سپاه با توجه به اینکه تخصص لازم را نداشتم وارد میدان شدم.

علی محمد اکبری اظهار داشت: در بحث سلامت عمومی مردم و جامعه هر کاری در توانمان باشد مضایقه نخواهیم کرد،امروز به لطف خدا در جایی ایستاده ایم که پایگاه های تزریق واکسن به صورت تجمیعی راه اندازی کرده ایم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) عنوان کرد: ما به همت بسیج جامعه پزشکی و دیگر مجموعه های سپاه استان توانستیم گروه های متخصص جهادی در عرصه بهداشت و‌ درمان همچون‌ گروه جهادی شهیده نورمند که از شهدای مدافع سلامت در استان بود را سازماندهی و وارد عرصه مقابله با بیماری منحوس کرونا و واکسیناسیون کنیم.

وی تصریح کرد: زیر ساخت کار باید برای بقیه گروه های جهادی در عرصه واکسیناسیون از جمله مکان ، سیستم نرم افزاری ، خودرو و حتی تهیه واکسن فراهم شود ؛ ما از اول تا کنون این اعلام آمادگی را داشتیم تا در هر مکان و به هر تعداد که لازم‌ باشد واکسیناسیون  را انجام خواهیم داد.

وی افزود :از افتخارات ماست که بتوانیم از ثوابی که همکارانمان در کادر بهداشت درمان میبرند بهره مند شویم.

وی بیان کرد: شهید رجایی میتواند الگویی باشد برای همه ما و‌نسل گذشته ما باشد ، وی در طول یکماه ریاست جمهوری خود خدمات ارزنده ای را به ملت داشته اند که می بایست از این خدمات ارزنده یاد کرد.

اکبری تاکید کرد :در اقدامات مقابله برای ویروس کرونا یک دقیقه تعلل باعث ایجاد مشکل برای یک فرد یا یک خانواده می شود،ما ازین فرصت های الهی که در اختیارمان قرار داده شده است و یک امتحان است باید نهایت استفاده را بکنیم .

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در پایان ضمن قدردانی از همه کسانی که در بحث مقابله با کرونا نهایت تلاش را داشته اند گفت: طرح شهید سلیمانی خاص سپاه و بسیج نمی باشد و تا کنون همه دستگاه ها دست در دست هم داده اند تا این طرح به عنوان محله محور و به عنوان هر خانه یک پایگاه سلامت اجرایی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۶:۴۱

31 Aug 2021