۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۸۴۴۴
نماينده مردم شريف شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي:

دستگاه هاي دولتي موظف به رفع موانع بيکاري در لردگان و خانميرزا هستند

حسين باميري گفت: اگر قرار باشد شاهد ساماندهي نرخ بيکاري باشيم بايستي تمهيدات و مقدمات و بسترهاي لازم از طريق دستگاه‌هاي مختلف، معتمدين، شهرداريها، منابع طبيعي، جهاد کشاورزي، صنعت و معدن و ديگر دستگاه هاي دولتي همراهي و همکاري داشته باشند.
دستگاه هاي دولتي موظف به رفع موانع بيکاري در لردگان و خانميرزا هستند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حسين باميري نماينده مردم شريف شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت: حد فاصله سال هاي ۴۲ تا ۵۷ همه اتفاقات و وقايع بسيار عجيب که در کشور ايران عزيزمان رخ داد همه از رهگذر حوزه‌هاي علميه بود که تغذيه فکري خودشان را از مکتب جعفري به ارث و ميراث بردند ائمه جمعه و جماعات، کساني هستند که قرار است علمداران و بيرق داران 124هزار پيغمبر و چهارده معصوم باشند که کار بسيار سخت و سنگيني است.

وي افزود: تعابير شگفت‌انگيز حضرت امام (ره) در قالب سخنراني ها و پيام ها در خصوص جايگاه ائمه جمعه به مقامات کشور و بلکه به ائمه جمعه در سراسر کشور داشته اند چون: دژ مستحکم؛ سنگر اسلامي، امر مهم، فريضه وحدت آفرين و دشمن شکن،  نماز پرصلابت جمعه و فريضه الهي که اگر بخواهيم ترکيب، تلفيقي و يا تجميعي از تعابير از بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي ايران را پيرامون نقش نماز جمعه مورد واکاوي و مورد ارزيابي قرار بدهيم فرموده اند: دژ مستحکم.

باميري اظهار داشت: دژ مستحکم؛ يعني اينکه امام جمعه خوب: عادل، آگاه، عالم و مشرف و متناسب با مقتضيات زماني مي‌تواند در خصوص کم اثر کردن و يا بي اثر کردن و يا خنثي کردن انواع و اقسام توطئه‌ هاي معاندين اين نظام از طريق تريبون مقدس نماز جمعه روشنگري داشته باشند.

نماينده شهرستان لردگان و خانميرزا تصريح نمود: اگر بخواهيم به رجعت و چگونگي شکل گيري انقلاب اسلامي نگاهي داشته باشيم مي بينيم و مي بينيد که حد فاصله سال ۵۷ تا به امروز کشورهاي متخاصم ازجمله کشورهاي غربي و به خصوص آمريکا- اروپا با انواع و اقسام سناريوهاي مختلف  با رويکرد به زمين زدن نظام و اين انقلاب در اتاق هاي فکر محور شياطين تلاش و برنامه ريزي کرده اند.

وي اشاره داشت:  ائمه جمعه به خوبي مي توانند مقابل اين رجز خواني هاي معاندين و مخالفين اين کشور بمانند، تريبون نماز جمعه، تريبوني بسيار مقدس است، درهر استان، شهرستان و بلکه درسراسر ايران اسلامي، ائمه جمعه مي توانند در خصوص مجموعه انتقال و انعکاس و قابليتها، ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي طلايي در سطوح ملي و يا به موازات اش در سطوح استاني و با رويکرد حوزه‌هاي انتخابي در شهرستان‌هاي مختلف از هر منظومه و جغرافيايي تاثيرگذار باشند.

باميري بيان داشت: ائمه جمعه  بهترين حلقه وصل بين مسئولين و مردم هستند.

نماينده مردم شريف لردگان و خانميرزا با اشاره به اهميت نماز جمعه گفت: نماز جمعه مي‌تواند يکي از جلوه‌هاي سياسي - اجتماعي اسلام باشد، يعني اگر قرار است در خصوص مباني سياسي و مباني اجتماعي به کالبد شکافي عالمانه و آگاهانه و هوشمندانه مورد واکاوي قرار بگيرد هيچ فرد و يا گروهي بهتر از ائمه جمعه و جماعات نمي‌تواند اين کالبدشکافي از نوع بعد سياسي و اجتماعي را مطرح نمايد.
 
وي با اشاره به خدمات بسيار ارزشمند حضرت حجت الاسلام و المسلمين حسن انصاري امام جمعه سابق شهرستان لردگان گفت:  ايشان در حوزه نابساماني‌ها از جمله: حوزه هاي سياسي، فرهنگي، آموزشي و... به خوبي ايفاي نقش داشتند که به همين جهت به نيابت مردم سه دهستان جانکي، خانميرزا و فلارد از عملکرد ايشان تقدير و تشکر مي کنيم به ويژه عملکرد خوب ايشان در خصوص ساخت خانه هاي عالم، ساخت دفتر امام جمعه، طرح توسعه مساجد و حسينيه ها در کل شهرستانهاي لردگان و خانميرزا، تملک و چگونگي تملک مصلي شهر لردگان، طرح توسعه مصلي شهر لردگان از جمله رگه هايي از مجموعه اقداماتي بوده است که از حجت الاسلام انصاري در شهرستان به يادگار مانده است.

باميري با اشاره به نرخ بيکاري در شهرستان لردگان گفت: همه دستگاه ها موظف هستند که همکاري و همراهي بکنند، سيستم قضايي بايد مجموعه موانعي که فراروي بخش خصوصي هست را از ميان بردارد، نرخ بيکاري که در شهرستان هاي لردگان و خانميرزا به روايتي معادل 24/29 دهم درصد است اگر قرار باشد شاهد ساماندهي نرخ بيکاري باشيم بايستي تمهيدات و مقدمات و بسترهاي لازم از طريق دستگاه‌هاي مختلف، معتمدين، شهرداريها، منابع طبيعي، جهاد کشاورزي، صنعت و معدن و ديگر دستگاه هاي دولتي همراهي و همکاري داشته باشند.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۱:۴۱

31 Aug 2021