۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۸۴۳۵
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری؛

۱۶پایگاه تجمیع واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری فعال است

سید راشد جزایری گفت: هم‌اکنون 16 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعال شده که از این تعداد پایگاه تجمیعی مشترک با گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
۱۶پایگاه تجمیع واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری فعال است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در آیین افتتاح ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون گروههای جهادی و سپاه پاسداران استان اظهار کرد: شانزدهمین پایگاه تجمیع واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.
 
وی تصریح کرد : تاکنون 318هزار و 813 دُز واکسن کرونا در 28 پارت به استان وارد شده که از این تعداد 273 هزار دُز واکسن تزریق شده است.
 
وی بیان داشت : از ابتدای طرح  واکسیناسیون تا کنون 183 هزار نفر دُز نخست  و 90 هزار نفر دُز دوم واکسن را دریافت کردند.
 
جزایری ادامه داد: تا کنون 27 درصد جمعیت هدف دُزنخست و 12 درصد دُز دوم واکسن را دریافت کردند.
 
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون  16 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعال شده که از این تعداد پایگاه تجمیعی مشترک با گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است عنوان کرد:  مراکز تجمعی واکسیناسیون بسیج در راستای تفاهم‌نامه مشترک طرح سردار شهید سلیمانی برای واکسیناسیون مدافعان سلامت و گروه جهادی شهید نورمند و سپاه و بسیج به عنوان مدافعان سلامت فعال شده است.
 
جزایری یادآور شد: نسخه اصلی مبارزه و پیشگیری از ابتلا به کرونا  رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است،  با تامین واکسن و تسریع در انجام واکسیناسیون 40 گروه‌ هدف پیش بینی می‌شود تا در سه ماهه اول پاییز سرعت واکسیناسیون افزایش یابد.
 
وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود  70 درصد جمعیت هدف وزارت بهداشت و سازمان  بهداشت جهانی تا دهه فجر واکسیناسیون می شود و  استان نیز با افزایش واکسیناسیون و دریافت واکسن به این امر دست پیدا کند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۱۷:۰۳

29 Aug 2021