۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۸۴۲۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارزیابی عملکرد ۶۳ دستگاه اجرایی برای معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری از ارزیابی عملکرد ۶۳ دستگاه اجرایی در سال 99 برای معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در استان خبر داد.
ارزیابی عملکرد  ۶۳ دستگاه اجرایی برای معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی شهریار پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 99 با حضور ۶۳ دستگاه اجرایی از خردادماه سال جاری آغاز و در شهریورماه پایان یافت .
 
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی  در پنج گروه آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی ، تولیدی و خدماتی ، عمومی و قضایی ، زیربنایی و توسعه زیرساخت و سلامت و رفاه اجتماعی تقسیم و بر اساس شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی شده‌اند، امتیاز موردنظر درمجموع دو هزار امتیاز است که یک هزار امتیاز آن به شاخص‌های عمومی و یک هزار امتیاز به شاخص‌های اختصاصی تعلق می‌گیرد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این ارزیابی پنج شاخص عمومی شامل اصلاح ساختار،توسعه دولت الکترونیک ،مدیریت سرمایه انسانی ،ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری و نظارت و ارزیابی بوده  و شاخص‌های محور اختصاصی نیز بر اساس تفاهم‌نامه‌های ستاد دستگاه‌های اجرایی بر اساس اسناد توسعه و بالادستی با سازمان اداری و استخدامی کشور تعیین شده است .
 
شهریار پور عنوان کرد: لازم به ذکر است شاخص‌های اختصاصی برای دستگاه‌های فاقد سامانه ملی نیز با انعقاد تفاهم‌نامه بین دستگاه اجرایی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تعیین می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در قالب معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر درمجموع امتیازات عمومی و اختصاصی ، دستگاه‌های برتر در  امتیازات شاخص‌های عمومی ،دستگاه‌های برتر در گروه‌های پنج‌گانه ، دستگاه‌های دارای تیم‌های کاری مؤثر و دستگاه‌های دارای اقدام برجسته پس از تصویب در شورای راهبری توسعه مدیریت استان  مشخص که بر اساس آن 14 دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی استان موردتقدیر قرار می‌گیرند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال جاری استان درمجموع میانگین امتیازهای محورهای اختصاصی و عمومی نسبت به سال قبل دارای رشد 5.3 درصد ، در محور عمومی دارای رشد 7.06 درصد و در محور اختصاصی دارای رشد 3.64 درصد بوده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۵:۵۷

29 Aug 2021