۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۴۸۴۲۲
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ضعف دستگاه‌های مربوطه در تأمین آب شرب در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش تامین آب در چهارمحال و بختیاری بسیار ضعیف عمل می شود، روز عاشورا در شهر بن آب نبود و با سختی از طریق تانکرهای آبرسان، آب این شهر تامین شد.
ضعف دستگاه‌های مربوطه در تأمین آب شرب در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان اظهار کرد: در استان در تامین آب شرب مشکل وجود دارد.

وی افزود: در بخش تامین آب در چهارمحال و بختیاری بسیار ضعیف عمل می شود، روز عاشورا در شهر بن آب نبود و با سختی از طریق تانکرهای آبرسان، آب این شهر تامین شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کل اعتباری که امروز توزیع می‌شود ۳۰ درصد اعتبارات استانی است و ۷۰ درصد دیگر اعتبارات در اختیار بخش های دیگر است، طرح‌های مشارکتی چندانی در این استان اجرا نمی‌شود و بسیاری ضعیف است.

عباسی عنوان کرد: ادارات دولتی اموال مازاد را به فروش برسانند و برای رفع مشکلات توسعه ای و پرداخت معوقات استفاده کنند.

در ادامه این جلسه علی شهریار پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای این استان امسال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که رشد ۱۱۸.۹ درصد داشته است.

وی افزود: این اعتبارات تملک شامل ۴۱۵ میلیارد تومان اعتبارات استانی، ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبارات توازن، یک هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان اعتبارات ملی و ملی استانی شده، ۶۲ میلیارد تومان اعتبارات تنش آبی و ۳۹۸ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت‌زدایی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای یک هزار و ۴۷۰ پروژه ملی، استانی ویژه و توازن است که به خود پروژه ابلاغ شده و قابل تغییر نیست.

شهریارپور عنوان کرد: از اعتباراتی که تاکنون توزیع نشده ۷۰ میلیارد تومان مربوط به‌راه روستایی، ۳۰ میلیارد تومان مربوطه آب روستایی، ۳۹۸ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی و ۷۵ میلیارد تومان در اختیار نمایندگان است، در کل ۵۷۳ میلیارد تومان است که باید برای توزیع آن تصمیم‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری با هدف محرومیت زدایی مشخص شد که پروژه‌های انتخابی در جهت رفع محرومیت نیستند چراکه نه توزیع شهرستانی و نه توزیع استانی دارند لذا این طرح ها باید مورد تجدید نظر قرار بگیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از ۳۹۸ میلیارد تومان اعتبارات مصوب محرومیت‌زدایی برای این استان ۳۱۴ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.

به گزارش جهانبین نیوز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری ۶۳ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان بررسی و با رای اعضای جلسه به تصویب رسید.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۲۲:۱۴:۳۱

28 Aug 2021