۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۸۴۱۵
در چهارمحال و بختیاری؛

هم زمان با هفته دولت ۱۱۳ پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد

مجید نظری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : امسال در بین ۵۰۰ پروژه ۱۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد تومان و ۹۶۴ نفر اشتغال زایی آماده افتتاح و به بهره برداری می رسد.
هم زمان با هفته دولت ۱۱۳ پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید نظری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی شهرستان اردل اظهار کرد :  از سال ۹۲ تا کنون  ۳ هزار و ۴۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت همه پروژه هایی قابل افتتاح و کلنگ زنی می شوند که در سنوات قل افتتاح نشده باشد بیان داشت: امسال در بین ۵۰۰ پروژه ۱۱۳ پروژه  با اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد تومان و ۹۶۴ نفر اشتغال زایی آماده افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
نظری عنوان کرد: امسال  ۱۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۶۵ میلیارد و حدود هزار نفر اشتغال زایی مستقیم در هفته دولت کلنگ زنی می شود.
 
وی یاد آور شد: در شهرستان اردل،‌ هفت پروژه  با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۲٠٠ میلیون و اشتغال زایی ۲۹٠ نفر  افتتاح و ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون کلنگ زنی می شود.
 
نظری ادامه داد: در مناسبت های مختلف وستادهای مختلف توانستیم اعتبارات عمرانی تملک داریی غیر از اعتبارات بخش خصوصی، تسهیلات و بخش اقتصادی به این پروژه ها تزریق کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: ما در پروژه های جهش تولید سال ۱۳۹۹ توانستیم ۴۶ طرح و پروژه تعریف کنیم و با سفر دکتر نوبخت تفاهم نامه ای نوشته که اعتباری بالغ بر ۲ هزار ۲۶٠ میلیارد تومان از طریق منابع مختلف  برای این پروژه ها در نظر گرفته شد.
 
نظری اضافه کرد: در پروژه های بخش صنعت، بخش خدمات،کشاورزی و  راه ها اعتبارات قابل توجهی تزریق شده است.
 
وی با بیان اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی در سال ۹۸،  ۳٠پروژه حیاتی مثل راه اهن بروجن و راه های مواصلاتی در نظر گرفته شد گفت: این پروژه ها در بخش آب، برق و ... بوده است که برای زیر ساخت های آن اعتبارات قابل توجهی گرفته شد.
 
نظری بیان داشت : اگر بخواهم نگاهی به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در استان خودمان داشته باشم در بخش کشاورزی صد درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز هستند، اخرین شهر بازفت بود که هفته گذشته افتتاح و بهره برداری رسید و در روستاها نیز ۹۲ درصد از نعمت گاز برخوردار هستند.
 
وی ادامه داد :تعداد شبکه های اب اشامیدنی ۵۴۳ روستا از ۵۷۳ روستای بالای ۲٠ خانوار  از نعمت شبکه های آب آشامیدنی برخوردار هستند.
 
نظری یادآور شد: تعداد۲۴۴٠ مسکن روستایی  در این استان به بهره برداری و کلنگ هزار مسکن روستایی نیز زده شد که هم اکنون بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۳:۱۱

28 Aug 2021