۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۸۴۱۲

پیگیری و فرهنگ سازی؛ دو رویکرد مقابله با چالش های زیست محیطی

ترویج فرهنگ جلوگیری از رهاسازی زباله در طبیعت، راه حل یکی از چالش های اساسی حفاظت از محیط زیست است که باید به همه آحاد جامعه این امر را آموزش داد.
پیگیری و فرهنگ سازی؛ دو رویکرد مقابله با چالش های زیست محیطی
به گزارش جهانبین نیوز؛ زباله همچون زخمی عمیق، بی صدا و آرام تن زمین را فرسوده می کند از اینرو می طلبد تمام آحاد مردم به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
 
چهارمحال و بختیاری در چهار فصل سال میزبان  گردشگر و مسافران زیادی است که ترجیح می دهند بهترین و خاطره انگیزترین لحظات شان را در این استان بگذرانند.

و هنگامی که استان را ترک می کنند  با چالش رها سازی زباله در مناطق گردشگری ما را روبه رو می کنند اما در این میان هستند کسانی که دوستدار طبیعتند و همیشه برای پاکسازی مناطق گردشگری در تلاش هستند و اجازه نمی دهند زباله های پراکنده در طبیعت چهره محیط زیست را زشت کند.

پاکسازی محیط های گردشگری اثرات بزرگی بر ترویج فرهنگ عمومی دارد
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری درباره این خبر گفت: انجام این‌گونه حرکت‌های فرهنگی به‌صورت کاملا خودجوش و داوطلبانه توسط جوامع محلی، اثرات بزرگی بر ترويج فرهنگ عمومي حفاظت از زيست بوم‌ها دارد.
 
شهرام احمدی افزود: ترویج فرهنگ جلوگیری از رهاسازی زباله در طبیعت، راه حل یکی از چالش های اساسی حفاظت از محیط زیست است که به راحتی و با ایجاد و تقویت حس مسئولیت پذیری افراد، نسبت به زباله تولیدی خود، انجام پذیر است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۰۵:۴۶

28 Aug 2021