۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۸۴۰۴
مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آمادگی بیش از 500 گروه جهادی استان در میدان مقابله با کرونا

مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از آمادگی بیش از 500 گروه جهادی بسیج چهارمحال و بختیاری برای همکاری با کادر سلامت در مقابله با کرونا خبر داد.
آمادگی بیش از 500 گروه جهادی استان در میدان مقابله با کرونا
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ هوشنگ فولادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) اظهار کرد: خدمت بی منت به هم استانی های عزیزمان در سراسر استان رسالت گروه های جهادی است و آحاد جهادگران استان در کنار فعالیت های سالیانه خود خادم مردم طی یک و نیم سال اخیر در مقابله با ویروس کرونا بوده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) با اشاره به حضور جهادگران در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی، افزود: گروه های جهادی بسیج در این طرح با پایش افراد از درب منازل و شناسایی بیماران ناقل کرونا به کاهش گسترش این ویروس کمک می کنند.

فولادی؛ طرح «همیار بیمار» و خدمت جهادگران در خط مقدم مبارزه با کرونا دوشادوش کادر درمان را از فعالیت های جهادگران بسیجی استان در دوران حاد گسترش این ویروس خواند و اظهار کرد: هم اکنون نیز گروه های جهادی در جای جای استان مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی و خانواده های ایشان هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) اهدای بسته های معیشتی، تهیه ملزومات بیماران و سالمندان، کمک به کادر زحمت کش درمانی و کمک های مالی و معنوی به اصناف آسیب دیده از کرونا را از سایر اقدامات گروه های جهادی بسیج استان در ایام شیوع ویروس کرونا برشمرد.

وی تصریح کرد: با صدور فرمان مجدد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر شدت بخشیدن به امور کمک رسانی به بیماران و آسیب دیدگان کرونایی و ریشه کنی سریعتر این ویروس از سطح جامعه، بیش از 500 گروه جهادی بسیجی استان آمادگی کامل دارند در هماهنگی با مجموعه های پزشکی و درمانی جهت مقابله با ویروس جهش یافته کرونا خدمت رسانی کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) خاطرنشان کرد: امید است با همدلی، هماهنگی، هم افزایی و اقدام عملی و میدانی همه مسئولین دولتی،گروه های جهادی، نهادهای حمایتی، تشکل های مردمی و خیرین مشکلات خانواده های درگیر با بیماری و آسیب دیدگان ناشی از کرونا مرتفع گردد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۱۱:۴۲

25 Aug 2021