۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۸۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری؛

فضاسازی محیطی از اولویت‌ها در مراسمات انقلاب‌ اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم برخی افراد در دستگاه‌ها و نهادهای حساس وارد شوند که مثال آن همین نفوذ فردی منافق تا بالاترین سطوح مدیریتی کشور بود که بزدلانه دو مدیر جهادی را به شهادت رساند.
فضاسازی محیطی از اولویت‌ها در مراسمات انقلاب‌ اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز؛موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت شهیدان والامقام رجایی و باهنر  گفت:  انقلاب‌اسلامی از نفوذ برخی افراد در لباس موجه و با ظاهرسازی ضربات زیادی دیده که منجر به از دست دادن مهره‌های ارزشمند انقلاب شده‌است.

وی بزرگداشت این وقایع را بهترین فرصت برای بازخوانی جنایات و توطئه‌های منافقین علیه ملت بزرگ ایران دانست و عنوان کرد : باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم برخی افراد در دستگاه‌ها و نهادهای حساس وارد شوند که مثال آن همین نفوذ فردی منافق تا بالاترین سطوح مدیریتی کشور بود که بزدلانه دو مدیر جهادی را به شهادت رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چشم همه دنیا به این است که ببینند مردم ایران مراسم مذهبی و انقلابی خود را چگونه برگزار می‌کنند و مراسم انقلابی هیچگاه تعطیل‌پذیر نیست، تصریح کرد: برای بزرگداشت یک مناسبت نباید همیشه منتظر باشیم تا ببینیم چه برنامه‌ای اجرا می‌شود بلکه ما می‌توانیم از درب منزل خود شروع کنیم با یک حرکت کوچک، سپس در محله و مسجد و شهرمان، آن وقت می‌بینیم که در سراسر کشور چه برنامه با عظمتی صورت گرفته‌است.

وی افزود: فضاسازی محیطی را یکی از اولویت‌های دائمی در مراسم انقلاب‌اسلامی است و نیاز نیست در هر جلسه تأکید و مصوبه شود، مناسبت‌های چشمگیر، فرصت برای ارائه دستاوردها و فضاسازی میدانی‌است، البته در فضای مجازی هم باید همه دستگاه‌ها با ظرفیت‌های خودشان در بارگزاری محتوا، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک‌ها و سیستم‌های داخلی فضاسازی تبلیغی مناسبی داشته‌باشند.

در پایان انصاری با اعلام برگزاری مراسم ویژه شهیدان رجایی و باهنر در صحن امامزادگان دوخاتون(س) شهرکرد با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اولویت سلامت مردم در شب شهادت پس از نماز مغرب و عشاء گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان هستند و شیفتگی به خدمت آنها واقعاً مثال زدنی است.


انتهای پیام/1030 ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۲:۵۶

26 Aug 2021