۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۴۸۳۹۳
حمزه شلمزاری در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی کشور:

۸ مورد برنامه برای مبارزه با مواد مخدر در برنامه وحیدی وجود دارد/اشراف جامع این وزیر پیشنهادی به مسائل سیاسی

نماینده مردم اردل،فارسان،کیار وکوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: وحیدی به جهت نقش موثر در تدوین برنامه های پنجم و ششم توسعه و سیاست های کلی انتخابات و همچنین عضویت در کمیسیون سیاسی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام نگاه و اشراف کامل و جامعی به مسائل سیاست داخلی دارد.
۸ مورد برنامه برای مبارزه با مواد مخدر در برنامه وحیدی وجود دارد/اشراف جامع این وزیر پیشنهادی به مسائل سیاسی
قدرت الله حمزه شلمزاری در نشست علنی نوبت سوم مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه های احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، گفت: در اظهارات صباغیان مخالف برنامه های این وزیر مطالبی مطرح شد که وی با مطالعه کامل برنامه های وحیدی پاسخ سوالات خود را دریافت خواهد کرد.
 
نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی کشور 8 مورد در خصوص مواد مخدر و 16 مورد درباره احزاب و نهادهای مردمی در برنامه خود مطالبی را مطرح کرده و برنامه این وزیر پیشنهادی بسیار جامع وکامل است.
وی افزود: وحیدی نگین درخشانی در هیات دولت سیزدهم است. برنامه های وی با اشاره به 4 سطح قوانین، اسناد بالادستی، سیاست های کلی نظام، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات شوراهای عالی کشور تدوین و ساماندهی شده است.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در برنامه های پیشنهادی این وزیر 13 مورد از مهم ترین مسائل کشور مانند معیشت، سرمایه اجتماعی، لزوم آرامش سیاسی، سلامت عمومی، معیشت مردم و صیانت از محیط زیست است که این مسائل نشان دهنده اشراف و جامعیت و توجه وحیدی به مسائل کشور دارد.
 
حمزه شلمزاری ادامه داد: در برنامه پیشنهادی وحیدی بخشی با عنوان چشم انداز وزارت کشور در افق 1404 ارائه شده است که این موضوع نشان می دهد وزیر پیشنهادی کشور برای مسیر راه، آینده مطلوبی را با صراحت و شفافیت ترسیم کرده است. در این برنامه با توجه به حوزه های وزارت کشور اعم از سیاسی، امنیتی، انتظامی، اقتصادی، مدیریت بحران، اجتماعی، عمرانی، هویت ایرانیان و دولت الکترونیک مجموعا شامل 148 محور وجود دارد.
 
وی اظهار کرد: تاکید وزیر پیشنهادی کشور بر همکاری جدی با مجلس در حوزه تقنینی جهت رفع مشکلات و اصلاح قوانین در حوزه های انتخابات، شوراهای شهر و روستا و تقسیمات کشوری در برنامه های وی قابل مشاهده است.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: وحیدی به جهت نقش موثر در تدوین برنامه های پنجم و ششم توسعه و سیاست های کلی انتخابات و همچنین عضویت در کمیسیون سیاسی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام نگاه و اشراف کامل و جامعی به مسائل سیاست داخلی دارد.
 
حمزه گفت: وحیدی به واسطه توانمندی های علمی و پژوهش های صورت گرفته در دانشگاه عالی دفاع در حوزه توسعه استان ها، توسعه سواحل مکران، ظرفیت های اقتصادی همسایگان، طرح جامع کویر و ... رویکرد جامعی در جهت ارتقاء سطح اقتصادی منطقه دارد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۲۱:۲۵

25 Aug 2021