۰
plusresetminus
در ادامه واکسیناسیون عمومی ویروس کرونا، نماینده ولی فقیه در استان علی رغم این که از نظر شرایط سنی زودتر می توانستند دُز اول واکسن خود را دریافت کنند ولی به دلیل بهره مندی بیشتر مردم استان نوبت واکسن خود را به تاخیر انداخت.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری نوبت اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در حاشیه دریافت نوبت اول واکسن ایرانی کوویران برکت مردم را به استقبال از تولیدات داخلی تشویق کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تولیدات داخلی همواره مورد تبلیغات سوء دشمنان است تصریح کرد: استقبال از تولیدات داخلی، مواجهه ما با تبلیغات سوء دشمنان است.
 
 نکونام با بیان اینکه زدن واکسن کرونا یک وظیفه و تکلیف اجتماعی است گفت: امروز توفیق شد در این امر زدن واکسن ما هم انجام وظیفه بکنیم، البته ما شرایطمان طوری بود که زودتر از این ها می توانستیم [واکسن را دریافت کنیم] ولی به خاطر اینکه در این امر خیلی عجله نکرده باشیم تا مردم بیشتر از این فرصت استفاده بکنند و در شرایط بهتری همه مردم دارند بهره مند می شوند ما هم استفاده کرده باشیم.
 
وی ادامه داد: واکسن برکت را هم انتخاب کردیم به لحاظ اینکه اولا تولید داخل است و تبعا انسان می تواند اطمینان بیشتری به تولید داخل داشته باشد و اینکه اطلاعات کسب شده ما حاکی از آن است که الحمدلله آثار و برکات خیلی خوبی داشته انصافا و به سلامت افراد کمک کرده است و اضافه بر همه این ها معمولا ما هرچه که در داخل تولید می کنیم متاسفانه مواجه می شود با یک سری تبلیغات سوءی که علیه این کشور و تولیدات این کشور صورت می گیرد.

نکونام یادآور شد:  ما باید با این تبلیغات سوء به نوعی مواجهه داشته باشیم، مواجهه ما استقبال از تولیدات داخلی است، به هر میزان ما بتوانیم از تولیدات داخلی مان استقبال بکنیم در حقیقت به استقلال خودمان، به رشد کشورمان، به توانمندی های جوانانمان در این مملکت کمک کرده ایم و در این راه حضرت آقا پیش قدم بودند و هستند و انقلابیون ما الحمدلله در این امر پیش قدم هستند.
 
وی اضافه کرد: توصیه دیگر من این است که در واکسن زدن شتاب کنند، واکسن را حالا برکت انتخاب کردند چه بهتر، واکسن های دیگر به نظرشان رسید، بالاخره واکسن را بزنند، به عنوان یک وظیفه، تکلیف دارند همه که این وظیفه اجتماعی را انجام بدهند چون نزدن واکسن به نوعی کمک به افزایش این ویروس است و کمک به افزایش این ویروس از هر طریق که باشد خیانت به جامعه محسوب می شود، خیانت به عموم مردم است لذا همه تلاش بکنند اضافه بر رعایت نکات دیگر بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی و سفرها را کاهش دادن و توصیه ها را جدی گرفتن واکسن را هم جدی بگیرند در کنار این ها تا ان‌شاءالله هرچه زودتر ما شاهد رهایی از این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۲۲:۵۱:۵۹

24 Aug 2021