۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۸۳۹۱

242 طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 242 طرح اشتغال توسط مددجویان اجرا شده است.
242 طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اجرا شد
به گزارش جهانبین نیوز، مهدی امیری بیان کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان ابتدا توسط کارشناسان این حوزه بررسی و پس از تأیید جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات از 10 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان است افزود: کمیته امداد استان علاوه‌بر تسهیلات قرض‌الحسنه، بسته‌های حمایتی از جمله کمک بلاعوض و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی را نیز برای مددجویان در نظر گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ادامه داد: طرح‌های اشتغال مددجویان شامل 89 طرح دامپروری، یک طرح کشاورزی، 10 طرح صنایع دستی، 25 طرح صنعتی و معدن، 51 طرح خدمات، 7 طرح پرورش طیور، 57 طرح فرش و 2 طرح حمل و نقل است.

امیری ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از روش‌های نوین در مشاغل مختلف از جمله کشاورزی و افزایش بهره‌وری خاطرنشان کرد: روش‌های نوین کشاورزی از جمله آبیاری پس از بررسی توسط کارشناسان اشتغال به مددجویان آموزش داده می‌شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزش حرفه‌آموزی نیز از دیگر خدمات کمیته امداد استان به مددجویان ادامه داد: طی این مدت دوره‌های آموزش حرفه‌آموزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شده است.

انتهای پیام /1020ج  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۲۲:۳۶:۴۳

24 Aug 2021