۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۸۳۸۶
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹ پروژه در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۱۹ طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۱ میلیارد ریال در حوزه بنیاد مسکن استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹ پروژه در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرشید ریاحی سامانی  سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت مجموعا ۱۶ طرح در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح و سه طرح نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: از مجموع اعتبارات مذکور ۱۶ طرح هادی روستای با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد ریال در روستاهای استان افتتاح می‌شود.

ریاحی گفت: اجرای طرح هادی در روستاهای میهه و قنبر سینی از توابع شهرستان کوهرنگ، روستای کلکله از توابع شهرستان کیار، روستای نوآباد از توابع شهرستان شهرکرد، روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن، روستای یاسه چای از توابع شهرستان سامان، روستاهای ورکهله، دهنو میلاس، دلی، شهرک امام خمینی (ره)، سلمانک سفلی، امام آباد رودشت، حسین آباد و شهرک فجر از توابع شهرستان لردگان و روستاهای قلعه درویش و دورک قنبری از توابع شهرستان اردل به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از دیگر پروژه‌های این نهاد کلنگ‌زنی سه طرح هادی روستایی در روستاهای عزیز آباد علیا، قراب و سرمازه از توابع شهرستان اردل با اعتباری بالغ‌بر ۱۶ میلیارد ریال است که به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود.  


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۵:۱۲

24 Aug 2021