۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۸۳۸۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۳ پروژه در هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دولت امسال۱۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۶۴ میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۳ پروژه در هفته دولت
به گزارش جهانبین نیوز مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه در استان؛ اظهار کرد: در هفته دولت امسال که از دوم شهریور ماه آغاز و تا هشتم این ماه ادامه دارد، ۱۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۶۴ میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: از مجموع پروژه های پیش بینی شده برای هفته دولت ۱۱۳ پروژه با رقم ۳۲۵ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان در ۱۰ شهرستان قابل افتتاح و بهره برداری و ۳۰ پروژه نیز با برآورد اعتبار ۲۳۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان آماده کلنگ زنی هستند، مجموع اشتغال این طرح ها ۹۶۴ نفر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پروژه های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی در ۱۰ شهرستان این استان توزیع شده اند، ادامه داد: در شهرستان اردل هفت پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان با اشتغال ۲۹۰ نفر آماده افتتاح و بهره‌برداری و ۶ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

نظری با بیان اینکه ۱۵ پروژه قابل افتتاح با رقم ۷۲ میلیارد و ۴۱۱ میلیون تومان و پنج پروژه آماده کلنگ‌زنی با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای شهرستان بروجن در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: همچنین هفت پروژه با اعتبار دو میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان در شهرستان بن، ۷ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان در شهرستان خانمیرزا، ۵ طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان در شهرستان سامان و هفت پروژه با رقم ۱۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان در شهرستان فارسان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال ۲۳ پروژه با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان و چهار طرح با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان در شهرستان شهرکرد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: افتتاح ۱۲ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان و کلنگ‌زنی چهار طرح با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان در کوهرنگ، افتتاح ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان و کلنگ‌زنی چهار پروژه با رقم ۴۰ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان در کیار و افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و کلنگ‌زنی دو پروژه با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در لردگان از دیگر برنامه‌های هفته دولت امسال هستند.

نظری بیان کرد: سه پروژه قابل افتتاح با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان و پنج طرح آماده کلنگ‌زنی با برآورد اعتبار ۵۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان مربوط به سراسر استان هستند که در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و کلنگ آنها بر زمین زده می‌شود.

وی تاکید کرد: حوزه کاربری پروژه های قابل افتتاح و آماده کلنگ‌زنی هفته دولت سال ۱۴۰۰ شامل فرهنگی و مذهبی، گردشگری، آموزشی، صنعتی، دامپروری و... هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: از دهه فجر سال ۹۲ تا هفته دولت ۱۴۰۰ تعداد ۳ هزار و ۴۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان در این استان افتتاح شده است، همچنین ۶۴۹ طرح با اعتبار ۴ هزار و ۲۹۲ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۱۷:۳۶

23 Aug 2021