۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۸۳۷۹
استاندار چهار محال و بختياري؛

طرح جامع شهر لردگان معطل بروکراسی اداری/شهرداران وقت شهر را به یک ویران سرا تبدیل کردند

اقبال عباسی گفت:متاسفانه به مردم لردگان توسط شوراها و شهرداري ها وقت ظلم شده، شهرداران وقت بدون مجوز، بدون تغيير کاربري و بدون طرح، اراضي را بدون رعايت عدالت تقسيم و توزيع کردند، شهر را به يک ويران سرا تبديل و گاهاً جلوي مسير هاي آب را گرفتند که همین امر موجب تبدیل سیل در شهر شد.
طرح جامع شهر لردگان معطل بروکراسی اداری/شهرداران وقت شهر را به یک ویران سرا تبدیل کردند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ اقبال عباسي استاندار چهار محال و بختياري، در بخشي از سخنان خود در آيين توديع و معارفه فرماندار شهرستان لردگان گفت: شهر لردگان بيشتر از اينکه به پول نياز داشته باشد به شجاعت، همدلي و کارداني، همکاري نياز  دارد.

اقبال عباسي با بيان اين که زيبايي چهره شهر لردگان يکي از مهمترين اولويت‌هاي مديريت شهري است گفت: مسائلي از قبيل: رنگ آميزي، زيباسازي، گل کاري، فضاي سبز پول چنداني نياز ندارند فقط به يک مديريت شهري نياز هست.

 عباسي بيان داشت: طرح جامع شهر لردگان بيش از ده سال معطل بروکراسي اداري است، طرحي که تصويب مي شود ده سال اعتبار دارد و شهردار مکلف است همه کاربري هاي مسکوني، تجاري، فضاي سبز، اداري، آموزشي و...  ظرف اين ده سال، کاربري ها را تعيين و تکليف کند  چرا که بعد از ده سال طرح جامع پيشنهاي از لحاظ قانوني از اعتبار خارج مي شود و دوبار نياز به کارشناسي دوباره دارد.

 وي اشاره داشت: متاسفانه توسط شوراها و شهرداري ها وقت به مردم لردگان ظلم شد ه، شهرداران وقت بدون مجوز، بدون تغيير کاربري و بدون طرح،  اراضي را بدون رعايت عدالت تقسيم و توزيع کردند، شهر را به يک ويران سرا تبديل نمودند و گاهاً جلوي مسير هاي آب ها گرفتند و تبديل به سيل در شهر شدند .

وي، با ابراز تاسف و گله مندي از شوراي اسلامي شهر لردگان خواست، در انتخاب يک شهردارسالم، توانمند و کاردان، کار بلد، متخصص و  ...  وقت شود تا شهر لردگان با اين همه مشکلات زير ساختي و فضاي سبز و زيبايي و ... و با جمعيتي بالغ بر 50 هزار نفر که وقعا در شأن مردم لردگان نيست بيرون آيد  .

عباسي در پايان گفت: در آمد و بودجه شهر لردگان نسبت به ساير شهر هاي استان طبق بررسي هايي که شده خوب است لذا يک مديريت قوي مي خواهد که اين بدوجه در مسير خود در جهت زيبا سازي شهري هزينه شود چرا که زيبايي چهره شهر لردگان يکي از مهمترين اولويت‌هاي مديريت شهري است .
 
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۴۸:۳۹

23 Aug 2021