۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۸۳۶۷
مسئول گروه جهادی شهید نورمند مطرح کرد

علمداری گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مقابله با کرونا/تلاش می‌کنیم باری از دوش کادر درمان برداریم

مسئول گروه جهادی شهید نورمند گفت: از زمان همه‌گیری کرونا گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سعی کرد، علمدار و پرچم‌دار در بحث مقابله و مبارزه با کرونا باشد و سعی و تلاش ما بر این است که کمکی برای کادر درمان باشیم.
علمداری گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مقابله با کرونا/تلاش می‌کنیم باری از دوش کادر درمان برداریم
احمدی مسئول گروه جهادی شهید نورمند در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: معاونت جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با توجه به اینکه دکتر نورمند یکی از اساتید دانشگاه بودند و خدمات زیادی داشتند، گروه جهادی با این عنوان راه‌انداری کرد.

وی تصریح کرد: معاونت جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اردوها و کمک‌رسانی‌های بسیاری داشته است و هسته مرکزی آن متشکل از پنج عضو فعال است.

احمدی بیان داشت: از زمانی که کرونا وارد استان شده سعی کردیم اردوهای جهادی را با توجه به صلاح‌دید وزارت بهداشت و سازمان بسیج دانشجویی لغو کرده و به شکل کارهای تخصصی و کمک به کادر درمان خدمت‌رسانی‌ها را صورت دهیم بنابراین تمرکز اصلی اعضای گروه بر مسائل مربوط به کرونا قرار گرفت.

مسئول تیم جهادی شهید نورمند افزود:  به‌منظور عضوگیری برای این گروه، فراخوانی برای واکسیناسیون داده شد که بالغ بر ۱۱۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دانشگاه‌ها، که در استان سکونت دارند برای حضور در این تیم جهادی ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: ۶۳ نفر از داوطلبان در شهرستان شهرکرد سکونت داشتند که از ۲۴ تیرماه طی دو روز آموزش‌های تئوری و عملی در این زمینه را گذراندند و بعد از آن در تمام روزهای هفته در مرکز واکسیناسیون ۹ دی شهرکرد به‌عنوان واکسیناتور و ثبات تا به امروز ایفای نقش کردند.

احمدی گفت: پس از اعلام آمادگی گروه جهادی شهید نورمند بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مبنی بر ارائه خدمات واکسیناسیون در تمام استان، بر حسب نیاز شبکه بهداشت استان، فراخوانی برای تامین نیرو در شهرستان‌های شهرکرد (مرکز واکسیناسیون مهدیه)، لردگان، فارسان و بروجن زده، که مجموعا حدود ۱۲۰ نفر دیگر به بسیج جامعه پزشکی استان معرفی  و پس از هماهنگی های لازم طی روز های آینده آموزش خود را آغاز می‌کنند.

وی تاکید کرد: از زمان همه‌گیری کرونا گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سعی کرد، علمدار و پرچم‌دار در بحث مقابله و مبارزه با کرونا باشد و سعی و تلاش ما بر این است که کمکی برای کادر درمان باشیم.

مسئول گروه جهادی شهید نورمند اضافه کرد: در زمینه خدمت‌رسانی در دوران کرونا تلاش کردیم جلودار کارهای جهادی باشیم و چه در بحث درمانی و چه در زمینه تولید محتوای آموزشی فعال بوده و هستیم، همچنین در طرح شهید سلیمانی در شهرکرد و لردگان تعداد قابل توجهی نیرو معرفی کردیم.

وی از حضور اعضای این گروه جهادی در بیمارستان هاجر به‌عنوان همراه بیمار افزود: اعضای گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در زمینه تزریقات و مراقبت در منزل هم فعالیت داشته، کمک در نظارت بر اصناف، معرفی نیرو در پیک‌های کرونا برای کمک به کادر درمان، حضور ۳۰ نیرو برای خدمت‌رسانی در بیمارستان صحرایی، فعالیت ۲۵۰ نفر در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان در تزریق واکسن و‌... از دیگر فعالیت‌های بسیج در مقابله و مبارزه با کرونا است


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۴:۲۲

22 Aug 2021